راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4095039
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برگزار شد + عکس

راهپیمایی نمازگزاران بوشهری از محل مصلای نمازجمعه به سمت میدان قدس با شعار «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم؛ مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر منافق، و...» برگزار شد و با قرائت بیانیه‌ای رفتار سیاه‌ و مزدورانه آشوبگران و اغتشاشگران بیگانه را محکوم کردند.

راهپیمایی بوشهریبه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، ۶ آبان‌ماه، در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته مرکز استان، حادثه دلخراش و جنایت دشمنان در سومین آستان مقدس اهل‌بیت حضرت شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم کرد و گفت: جهان استکبار از اول انقلاب در پی توقف علم و فناوری،  تحریم حوزه‌های بین‌المللی و بازگشت ایران به مستعمره گذشته است. 

وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند که استعمار مدرن را طراحی و در ایران پیاده‌سازی کند، افزود: تاریخ گواه است که خیانت دشمنان به نظام مقدس ما و به تاریخ بشریت قابل مشاهد بوده، و دشمنان برای نابودی استقلال ملی و ناپدید‌کردن دستاوردهای انقلاب با روش‌های توطئه و تحریم و انواع جنگ سخت در می سقوط ایران مقتدر هستند. 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ایران مقتدر و اسلامی به‌عنوان الگوی ویژه در عرصه پیشرفت، استقلال‌خواهی و تمدن‌آفرینی برای دیگر کشورها تبدیل شده است، اظهارکرد: دشمنان نظام الان در یک جنگ ترکیبی به شش روش به دنبال توقف و تضعیف قدرت انقلاب اسلامی ایران با هدف تخریب استقلال ایران است. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد و تصریح کرد: دشمن از طریق تروریسم فرهنگی و به دنبال استحاله فرهنگی و مدیریت اندیشه مردم ایران و بحرانی کردن ادراک اقشار هستند. لذا هدف‌شان رساندن ایران به ایستگاه تسلیم‌ به غرب و نظام سلطه است. 

وی با بیان اینکه دشمنان با تروریسم رسانه‌ای به دنبال همین مسیر مدیریت ادراکی مردم است تا اندیشه‌های اقشار مختلف جامعه را به‌دست بگیرند. پس ضرورت دارد که همگان توجه داشته باشید که رسانه‌های آنها وابسته به صهیونیسم بین‌الملل هستند. 

ایجاد شکاف قومی و صنفی از طریق تروریسم سیاسی و اجتماعی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تصریح بر اینکه دشمنان با تروریسم تحریم برای ایجاد اختلال در منظومه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی کشور ایران است، بیان کرد: تروریسم سیاسی که به شکل فتنه ۸۸ و همچنین نیز تروریسم اجتماعی برای تظاهم قومی و صنفی در جامعه برای پیدایش پروژه آشوب یکی دیگر از حربه‌های دشمنان و فتنه‌گران مزدور است. 

وی با تاکید بر اینکه دشمن با اجرای تروریسم نظامی با تاکتیک درون‌مرزی و داخلی به‌عنوان سرآمد و فرآیند تمامی این شش مدل تروریسم مذکور است، تصریح کرد: دشمن به دنبال تروریسم مرزی و تجزیه ایران اسلامی و وابستگی کشور است. و در واقع بیگانگان و همدستان دولت‌های آمریکا و اسرائیل در پی امتیازگیری از کشور ما هستند. لذا باید آنها بدانند که ما ملت امام حسینیم و شعارمان هیهات منه الذله است. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در ادامه افزود: ملت ایران و تمام مردم استان بوشهر و ایران در اصل هر کدام به‌عنوان یک سردار سلیمانی و رئیسعلی دلواری و میراز کوچک‌خان و سربازان جان برکف برای مقام معظم رهبری هستند. 

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه یکی از رذالت‌ها و بی‌عزتی‌های کشور انگلیس حمله به نمازگزاران مسلمان در هنگام اقامه نماز است، تصریح کرد: کشورهای اروپایی و همدستان بیگانگان و ضد انقلاب در پی عدم پیشرفت ایران اسلامی هستند، و دشمنان بدانند که این یک محاسبه بسیار اشتباه است. 

وی مجاهدت و ولایتمداری، وحدت و همدلی، بصيرت و انقلابی‌گری، شهادت‌طلبی و استکبارستیزی، استقلال‌خواهی و قرآن‌باوری را راه و رمز مقابله با تهاجمات فرهنگی و فتنه‌های آشوبگران مزدور دانست و اظهارکرد: ما ملت ایران دلدادگان مکتب امام حسینم و افتخار ما شهادت در راه آرمان‌های نظام و خدمت به مردم است. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه طرف خارجی در پای میز مذاکره به دنبال حمایت از آشوبگران حوزه اغتشاشات اخیر در ایران اسلامی هستند که این به‌عنوان یک نوع دخالت و تهاجم مبتنی بر تروریسم سیاسی و اجتماعی در امورداخلی یک کشور محسوب می‌شود، گفت: دشمنان بدانند که نمی‌توانند موجب توقف تمدن‌آفرینی و پیشرفت ایران اسلامی شوند، بدان جهت که شما از نام و نشان اقتدار سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می ترسید. 

وی با بیان اینکه خلیج‌فارس کتابی گویا از شکست ننگین آمریکا و جهان استكبار در منطقه استراتژیک بوشهر است، اظهارکرد: مردم ایران مردمان بصیر و با تجربه و ولایتمدار هستند، اما برخی‌ها در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ریزش می‌کنند و در امتحانات استکبارستیزی و دشمن‌شناسی مردود خواهند شد. 

امام جمعه بوشهر در پایان ایراد خطبه‌های نمازجمعه از مسئولان قضایی و اجرایی خواستار شد که با این نوع رفتارهای آشوبگرانه و مزدورانه اغتشاشگران برخورد کنند و به هیچ طریق کوتاه نیایند. 

یادآور می‌شود، راهپیمایی نمازگزاران بوشهری از محل مصلای نمازجمعه به سمت میدان قدس با شعار «ما ذوالفقار حیدریم، فدائیان رهبریم؛ مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر منافق، و...» برگزار شد و با قرائت بیانیه‌ای رفتار سیاه‌ و مزدورانه آشوبگران و اغتشاشگران بیگانه را محکوم کردند. 

خبرنگار، حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha