ضرورت داشتن نگاه فرهنگی در رونق کسب و کارها + فیلم
کد خبر: 4125716
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
رئیس قوه مجریه:

ضرورت داشتن نگاه فرهنگی در رونق کسب و کارها + فیلم

رئیس‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های بوشهری گفت: اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی بایستی به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و توسعه مسئولیت‌های اجتماعی در این طرح‌ها بینجامد.

نشست خبری رئیس‌جمهور در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه، شامگاه ۱۲ اسفندماه، در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات بوشهری که در محل نمازخانه سپاه امام صادق(ع) محله جانبازان منطقه یک این شهر برگزار شد، اظهارکرد: در اجرای پروژه‌های استانی و ملی شاهد یک‌سری جهش‌های خوبی هستیم که مهم‌ترین بخش کاربردی آن، تقویت و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این طرح‌ها است.

وی اشتغال را دغدغه دولت سیزدهم برشمرد و افزود: ۸.۹  درصد آمار رشد بیکاری در کشور داریم و این نشان از کاهش و رفع بیکاری در استان بوشهر و کشور هستیم و میزان آمار اشتغال در حال افزایش است.

رئیسی با ابراز اینکه در تمامی کارها اقدام به نظرخواهی می‌کنیم، گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی در کشور است که باید به زودی روند بیکاری در این استان مرتفع شود و با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت گردشگری دریاپایه و انجام تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی صنایع به دنبال افزایش اشتغال هستیم تا شاهد شکوفایی و رونق کسب و کار در بوشهر باشیم.

وی اعلان کرد: دومین سفر دولت سیزدهم به استان بوشهر نزدیک به ۸۲ مصوبه داشت و در این سفر استانی نزدیک به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه امضاء شد. 

رئیس قوه مجریه بیان کرد: سفر به استان بوشهر فرصتی برای ما است تا در میان مردم حضور یابیم و مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

یادآور می‌شود، خط انتقال آب سیراف به جم پس از ۱۴ سال توقف، افتتاح ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی و ۲۵ کیلومتر بزرگراه و چند طرح بندری دریاپایه از دیگر پروژه‌های شاخص و برکات سفر دولت سیزدهم در راستای مردم‌داری و مردم‌مداری بود.

نشست خبری رئیس‌جمهور در بوشهر

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha