مراسم گرامیداشت شهدای ترور در استان بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4081946
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

مراسم گرامیداشت شهدای ترور در استان بوشهر برگزار شد + عکس

مراسم سالگرد گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ترور از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل حسینیه عاشقان ثارالله محله جانبازان شهر بوشهر برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم چهل‌و‌یکمین سالگرد گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ترور، هشتم شهریورماه، از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و با تلاوت سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن و با حضور مسئولان لشکری و کشوری در محل حسینیه عاشقان ثارالله محله جانبازان شهر بوشهر برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلین علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، در این مراسم، شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شخصیت‌هلی مدافع جبهه حق و مقاومت اسلامی را شهدایی دلسوز و مردمی در راه پرچمداری اسلام و انقلاب خواند و اظهار کرد: طوفان عاشورایی و دیگر نصرت‌های الهی با فتح قله علم‌آموزی و انقلابی‌گری و ولایتمداری و شهادت‌طلبی و استکبارستیزی در راستای اقامه اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تحقق خواهد یافت. 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع دولت سیزدهم در ادامه افزود: اگر ما بخواهیم دو جبهه حق و باطل را ترسیم کنیم، می‌بینیم که شهدا و انسان‌هایی که پای عهدهای خود با خدا تا پای جان و شهادت ایستادند در جبهه حق قرار دارند. 

وی تصریح کرد: حرکت‌های جبهه حق و رهروان حسینی برای بقای ارزش‌ها و دین امتداد دارد و یکی از اهداف این جبهه حق برای پایداری دین و اسلام و انقلاب اسلامی است‌. 

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه دین کامل و اسلامیت را پیغمبر آورد، گفت: پیغمبر هم دین را با وحی گرفت و به امت ابلاغ کرد و نیز هر چه از ناحیه سیدالمرسلین(ص) به‌عنوان دستورات الهی و هدایتی آمد معرفت‌الله و وحی الهی و گسترش و تبلیغ نظام توحیدی بود.

تجلیل از ۱۵ خانواده شهدای ترور با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و سردار علی رزمجور، فرمانده سپاه امام صادق(ع)، اجرای گروه سرود غدیر مسجد صاحب الزمان(عج) محله بهمنی و مرثیه‌خوانی حسین معینی، مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، سخنرانی حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و برپایی نمایشگاه عکس حوزه هنری از دیگر برنامه‌های این مراسم حماسی و انقلابی بود.   

 

خبرنگار: حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha