بصیرت انقلابی و ولایتمداری؛ تاکتیکی برای شکست دشمنان نظام
کد خبر: 4089309
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد:

بصیرت انقلابی و ولایتمداری؛ تاکتیکی برای شکست دشمنان نظام

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر گفت: تا آمريكا، اسرائيل، وهابيت، انگليس و اذنابشان هستند اين امور نیز ادامه دارد، دشمن دشمنی می‌كند كه بايد با بصيرت، ولايتمداری و مجاهدت از نظام و انقلاب دفاع كنيم.

آیت الله بوشهریبه گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر،  روز گذشته، 10 مهرماه در درس خارج فقه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ايران يک هديه الهی به جهان بشريت به‌ويژه ملت ايران است و جهان استكبار به هيچ صورت راضی به وجود، بقا و پيشرفت اين انقلاب نيست و هر روز برای انقلاب مشكلاتی ايجاد می‌‌كند.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه جهان استکبار و دشمنان برای از بین بردن انقلاب برنامه‌ريزی‌هايی مفصل دارند که در این ۴۴ سال شاهد آن بوده‌ایم، افزود: پیش از این برنامه دشمنان به صورت مقطعی بود اما اکنون برنامه آنها لبالمرصاد است و پروژه انگشت بر ماشه را دنبال می‌کنند و كوچک‌ترين زمينه‌ای برای تعرض به نظام پيدا كنند متعرض می‌شوند.

وی ادامه داد: دشمنان برای هر برنامه‌ای که دارند، طراحی، فكر و نيروسازی می‌کنند و از يک مسئله‌ای كه ايجاد می‌شود يک بحران بزرگ توليد می‌كنند و حتی ابعاد جهانی هم به آن می‌دهند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری تصریح کرد: اينجاست كه انسان باید بصيرت داشته باشد، هوشيار باشد، در منظومه انقلاب بر محوريت ولايت فقيه حركت كند و به موقع در صحنه باشد نه اينكه بعد از مدتی تازه بخواهد حرفی بزند بلکه باید وظيفه شرعی و الهی خود را به موقع انجام دهد.

وی با بیان اینکه عالم یا فقيهی كه تشخيص نمی‌دهد در شرایط کنونی وظيفه‌اش چيست، باید در اصل اجتهاد او شک کرد، افزود: عالم یا فقیهی که نمی‌داند جان مردم و ناموس مردم در خطر است و مملكت اسلامی را در معرض تجزيه قرار می‌دهند و سكوت می‌كند بلكه همراهی می‌كند، اين در اصل بصيرت، اصل فهم، اصل درک و اگر ادعای اجتهاد دارد اصل اجتهاد او، مشكل دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: جهان استکبار در فكر سوريه‌ای كردن ايران هستند كدام عالِم می‌تواند سكوت كند يا همراهی كند در قبال كسانی كه اين انديشه را دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر  بیان کرد: اين حوادث نه جديد هستند و نه تمام خواهد شد تا آمريكا، اسرائيل، وهابيت، انگليس و اذنابشان هستند اين امور نیز خواهد بود، دشمن دشمنی می‌كند و اين ما هستيم كه بايد با بصيرت، ولايتمداری و مجاهدت از نظام و انقلاب دفاع كنيم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری تصریح کرد: من از جامعه روحانيت استان بوشهر تشكر می‌كنم که در همان قدم اول با بصيرت، ولايتمداری و مجاهدت اين جريانات را محكوم كرده و می‌کنیم و در كنار مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(دامت برکاته العالیه) و مردم انقلابی و عزيز ايران هستيم و از اصل نظام حمايت می‌كنيم. امیدواریم مشكلاتی که در کشور در همه عرصه‌ها وجود دارد با تدبير، مديريت و مجاهدت مسئولان برطرف شود و ان‌شاءالله اين انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی آل‌محمد(عج) نائل شود. 

خبرنگار، کیوان عمادی 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha