تولیدات استراتژیک از مؤلفه‌های اقتدار اقتصادی در عرصه بین‌المللی است
کد خبر: 4049274
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

تولیدات استراتژیک از مؤلفه‌های اقتدار اقتصادی در عرصه بین‌المللی است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: عرصه تولید به‌ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه‌های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین‌المللی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر در دیدار با مدیرعامل و مسئولان پتروشیمی خارگ، اظهار کرد: عرصه تولید به‌ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه‌های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین‌المللی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی و به‌ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین‌المللی و بومی شدن علم و دانش آن، نظام خیلی موفق بوده است.

وی ادامه داد: الان کشور در عرصه پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

امام جمعه بیان کرد: پتروشمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام به‌ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین‌اللمللی محسوب می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیار از محصولاتی که در پتروشیمی‌ها تولید می‌شود محصولات زیربنایی است، افزود: توجه به حوزه پتروشیمی یک توجه استراتژیک و راهبردی است و باید خیلی به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان تأکید کرد: توسعه مراکز پتروشیمی و تولید کالای استراتژیک بین‌المللی مورد نیاز جهان و یک اصل است و باید حمایت شود. 

خبرنگار: امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha