مسئولان با اتحاد و همدلی برای رفع محرومیت تلاش کنند
کد خبر: 4023170
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
امام‌جمعه بوشهر:

مسئولان با اتحاد و همدلی برای رفع محرومیت تلاش کنند

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به لزوم رفع محرومیت از این استان، گفت: همه دستگاه‌ها باید با اتحاد و همدلی برای رفع محرومیت و مشکلات مردم تلاش کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام‌جمعه بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، سوم دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته،  گفت: ترویج فرهنگ بی‌عفتی در عرصه اقتصادی، اخلاقی و جنسی زمینه بحران و سقوط جامعه را فراهم می‌کند، جهان استکبار در پی ترویج فساد و گناه اقتصادی و اخلاقی است که خطر بزرگی برای جوامع و تمدن اسلامی محسوب می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز، ۹ دی روز میثاق امت با امامت، تصریح کرد: مراسم ۹ دی با شکوه در استان برگزار شود تا پیمان بین امت و امامت مستحکم شود. اهداف سرویس‌های جاسوسی استکبار جهانی برای براندازی نظام با ایجاد انقلاب مخملی بود که با هدایت‌های مقام معظم رهبری، بصیرت‌افزایی و حضور به‌ موقع مردم در صحنه این حرکت بسیار خطرناک دشمنان خنثی شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: ساخت و رونمایی نخستین موتور دیزل دریایی، الحاق دو فروند شناور رزمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش و رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ نشان از اقتدار و قدرت بالای تولید و خودکفایی در عرصه صنایع دفاعی، اقتدار عملیات میدانی در عرصه سطحی و زیر سطحی دریاست و فعالیت و عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌ها برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم پیگیری مسئولان جهت محرومیت‌زدایی در استان بوشهر، تأکید کرد: مسئولان در عرصه محرومیت‌زدایی باید بیشتر تلاش کنند؛ فلسفه مسئولیت فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم است. مردم از گرانی کالا و تورم گلایه دارند که باید مسئولان این مهم حضور میدانی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند. یکی از راهکارها حذف دلال‌ها و واسطه‌هاست از این رو باید آنها را از چرخه تولید خارج کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر ادامه داد: با حضور در برخی از روستاهای محروم استان بوشهر در جهت تأمین آب شرب با اقدام کوچک، بزرگترین مشکل هفت روستا با کمترین هزینه برطرف شد.

صفایی بوشهری بیان کرد: به جوانان و اشتغال آنان توجه ویژه شود، چراکه اکنون جوانان مؤمن، تحصیلکرده، انقلابی و با انگیزه در استان بوشهر به‌دنبال کار هستند که باید به آنان اعتماد و زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha