استکبارستیزی‎؛ سرفصل مهم و راهبردی مکتب سلیمانی
کد خبر: 4024966
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

استکبارستیزی‎؛ سرفصل مهم و راهبردی مکتب سلیمانی

امام‌جمعه موقت بوشهر روحیه استکبارستیزی و ولایت‌مداری ‎را سرفصل مهم و راهبردی مکتب سردار سلیمانی دانست و افزود: این خصوصیات منجر به محبوبیت ایشان بین قشرهای مختلف مردم شده‌ است.

حجت‌الاسلام حسین دشتی، امام‌جمعه موقت بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، امام‌جمعه موقت بوشهر، ظهر امروز، 10 دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: بی‌بصیرتی در تشخیص حق و باطل در فتنه ۸۸ باعث بروز مشکلاتی برای کشور شد و در این فتنه افراد بسیاری احساس کردند نظام از دست رفته زیرا غبار فتنه چشم‌ها و گوش‌‎ها را گرفته بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر بهترین مشعل هدایت‌کننده برای مردم در جریان فتنه را رهبری دانست و اضافه کرد: در این فتنه حتی آنانی که همراه امام و تأثیرگذار در انقلاب بودند ملاحظه نظام و انقلاب نکردند تا جایی که خیلی از افراد در برابر این فتنه به ابهام افتاده بودند.

حجت‌الاسلام دشتی ادامه داد: مردم در این فتنه متوجه وضعیت نبودند تا اینکه حمله ابلهانه دشمن به حسینیه‌ها و مسجدها منجر به شناخت وضعیت شد و متوجه شدند که نباید فریادهای رهبر انقلاب را بدون جواب بگذارند، چراکه توجه به دنیا و غفلت از خدا منشأ نابینایی است و اگر در جهان با وجود مشاهده مصیبت‎‌ها، قتل‎‌ها و کشتار احساسی نسبت به آن وجود ندارد این نشان از غفلت از وجود خداوند است.

امام‌جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ولایت‎مداری ویژگی بارز سردار سلیمانی است. از ویژگی‌های بارز سردار شهید قاسم سلیمانی روحیه مجاهدت، ایثارگری، میدانی و عملیاتی بودن این سردار محبوب و مردمی است و این ویژگی‌ها سردار سلیمانی را تبدیل به نماد یک مکتب کرده است.

حجت‌الاسلام دشتی روحیه استکبارستیزی و ولایت‌مداری ‎را سرفصل مهم و راهبردی مکتب سردار سلیمانی دانست و افزود: این خصوصیات منجر به محبوبیت وی در بین قشرهای مختلف مردم شده‌ است و ایران اسلامی فرماندهان شهید و والامقام بی‌شماری دارد اما وجود خصلت‌های بی‌شمار سردار سلیمانی را از دیگر فرماندهان شهید متمایز کرده است.

انتهای پیام
captcha