اجرای ۴۰ طرح آبرسانی به روستا‌های بوشهر با مشارکت بسیج
کد خبر: 4014709
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

اجرای ۴۰ طرح آبرسانی به روستا‌های بوشهر با مشارکت بسیج

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای مشکلات آبرسانی خبر داد و گفت: بر این اساس طرح آبرسانی در ۴۰ روستای محروم استان بوشهر با مشارکت بسیج این استان اجرا می‌شود.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر صبح امروز 29 آبان‌ماه در نشست فرماندهان بسیج استان بوشهر با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج از امروز با شعار «بسیج پاره تن مردم» در سراسر کشور از جمله استان بوشهر آغاز شد و برای این هفته 2 هزار و 350 برنامه تدوین شده است.

وی با اشاره به اجرا برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: برنامه‌های متنوع توسط حوزه‌ها، نواحی، پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج و معاونت‌های سپاه استان بوشهر در حال برگزاری است که در این بین 20 برنامه شاخص آن در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

رزمجو افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته بسیج را مورد اشاره قرار داد و افزود: در هفته بسیج پروژه‌های درون سازمانی با اعتبار 82 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر از آغاز عملیات پروژه‌های عمرانی توسط مهندسی سپاه استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: برای اجرا این پروژه‌ها 84 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی کمک‌های مؤمنانه بسیجیان به نیازمندان در شرایط کرونایی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در 8 ماه امسال تاکنون 37.5 میلیارد تومان بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه توسط بسیج سازندگی، گروه‌‌های جهادی، خیران، نهادها بر اساس بانک اطلاعاتی و هر بسته بین 400 هزار تا 500 هزار تومان به جامعه هدف تحویل شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان خبر داد و تصریح کرد: سپاه استان بوشهر تاکنون 377 واحد مسکونی ویژه مددجویان بر اساس انعقاد تفاهمنامه ساخته و تحویل مددجویان داده است.

وی با اشاره به همکاری بسیج در طرح‌های آبرسانی افزود: بر اساس سیاست‌گذاری و انعقاد تفاهم‌نامه، سپاه در پروژه‌های مختلف مشارکت می‌کند که یکی از این پروژه‌ها حل معضلات و مشکلات آبرسانی است و بر این اساس طرح آبرسانی در 40 روستای محروم استان بوشهر با مشارکت بسیج این استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان‌کرد: در اجرا طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر با اعتبار 24.4 میلیارد تومان طرح‌های مختلف در روستاها و دهستان‌های محروم اجرا و افتتاح کرده است.

رزمجو از اعزام تیم‌های ترکیبی بهداشتی درمانی به روستاهای محروم در هفته بسیج خبر داد و تصریح‌کرد: 23 تیم حوزه سلامت این هفته به نقاط محروم روستایی استان بوشهر اعزام می‌شوند و خدمات لازم درمانی به‌صورت رایگان در تخصص‌های گوناگون ارائه می‌کنند.

وی مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هفته بسیج را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: برای این مهم 4 میلیارد ریال تخصیص یافته است تا زندانیانی که دارای شرایط در نظر گرفته شده هستند آزاد شوند و کانون گرم خانواده بازگردند.

انتهای پیام
captcha