سپاه پاسداران بر پیکره دشمنان لرزه انداخته است
کد خبر: 3966381
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

سپاه پاسداران بر پیکره دشمنان لرزه انداخته است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر طی پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد که در قسمتی از پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره دشمنان اسلام و ایران به خصوص استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل انداخته است.

 

به گزارش ایکنا، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد که اصل پیام به شرح ذیل است: 

تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل از بارزترین نمادهای تجلی اراده انقلابی ملت ایران در عرصه دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای گرانسنگ آن است.

 این نهاد عزیز که در کوران حوادث و اتفاق‌های اوایل انقلاب اسلامی و با حضور عده‌ای از جوانان پاک‌باخته انقلابی در راستای انجام اقدام‌های ضربتی علیه گروهک‌ها و جریان‌های مسلح ضد انقلاب شکل گرفت امروز و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از زندگی پربار خود، به اوج بلوغ و بالندگی رسیده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به برکت خون‌های پاک شهدای گلگون کفن و تجربه‌های گرانسنگ و دامنه‌دار خود در عرصه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره دشمنان اسلام و ایران به خصوص استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل انداخته و نه تنها تمام طراحی‌ها و توطئه‌های آنان را بی اثر کرده بلکه به نقطه قوت ایران اسلامی در مسیر تداوم بالندگی‌ها و شکوفایی‌ها نیز تبدیل شده است.

امید می‌رود سبزپوشان این سرزمین در سایه پاسداشت خون‌های پاک و مقدس شهدای پاسدار و عمل به منویات و رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، رزمندگان شایسته‌ای در راه مجاهدت برای تحقق هدف‌ها و آرمان‌های عالیه این نهاد عزتمند انقلابی باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha