ماه رمضان، ماه تجلی رحمت واسعه خداوند است
کد خبر: 3966616
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
آیت‌الله صفایی بوشهری:

ماه رمضان، ماه تجلی رحمت واسعه خداوند است

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیام آدینه‌ای را صادر کرد و در شرح آن گفت: ماه رمضان، ماه تجلی رحمت واسعه خداوند است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیام آدینه‌ای را صادر کردند که شرح آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»                                               

ماه مبارک رمضان ماه تجلی رحمت واسعه‌ی خداوند به مؤمنان و روزه داران است و آثار آن رحمت، «قبولی توبه»، «توفیق عبادت و دعا»، «ازدیاد ثواب» و «رشد شخصیت معنوی و تقوایی» انسان است؛ بنابراین باید ما از این فرصت الهی استفاده کرده و گذشته‌ی سراسر عصیان و نقصان خود را جبران کنیم و آینده خویش را به نور محبوبیت خداوند که در گرو زندگی بدون گناه است رقم بزنیم.

در این جمعه مبارک ماه آسمانی رمضان به محضر مردم گرانقدر استان بوشهر چند نکته متذکر می‌شوم:

1. روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت سالروز میلاد عرشی حضرت کریم اهل بیت امام مجتبی (ع) را به همگان تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در دنیا رهرو راه آن حضرت و در آخرت مورد شفاعت‌شان قرار بگیریم. از بلندای سیره آن امام «ولایتمداری»، «وحدت»، «مواسات» و «مقاومت» است.

2. از تیم مذاکره کننده دور جدید برجام می خواهم که با عبرت گیری از مذاکرات بد سرانجام قبلی، با اقتدار بر حفظ منافع ملی و پیشرفت دانش هسته‌ای، تمامی سفارشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ وجه به وعده‌ها و سیاست‌های مزوّرانه طرف‌های مذاکره اعتماد نکنند. میزان موفقیت در مذاکره، رفع یکباره تمامی تحریم ها بدون امتیاز دادن است.

3. دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. سپاه پاسداران قلّه پاسداری از تمامیت وجود انقلاب اسلامی و اوج مجاهدت در عرصه حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و کوه استوار مقاومت و دفاع و پیشران پیشرفت و توسعه می‌باشد. یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهیدان پاسدار و بسیجی را گرامی می‌داریم.

4. روز سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی را به تمام تلاشگران عرصه تولید و نوآوری تبریک عرض می نمایم و از تمام مسئولان محترم می خواهم با تمام وجود در این سالی که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» آن را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده اند در خدمت کارآفرینان بوده و با ایجاد پشتیبانی ها و رفع موانع دست و پا گیر و حمایت‌های لازم، نظام کارآفرینی و تولید را به مراتب پیشرفت‌های لازم برسانند.

5. صمیمانه از کادر درمان مراکز پزشکی که با تمام وجود در خدمت بیماران می‌باشند تشکر و قدردانی می‌نمایم و همچنین از مردم عزیز استان که همکاری‌های لازم با مراعات نمودن دستورالعمل‌های بهداشتی را دارند نهایت سپاس دارم و امیدوارم با دقت تمام امور بهداشتی و درمانی بیماری کرونا مراعاتی افزون داشته باشند و از مسئولان محترم می خواهم که با دادن تسهیلات مناسب و تخفیفات مالیاتی و بانکی به جبران خسارات وارد بر مراکز و اماکن تعطیل شده در این شرایط شیوع بیماری کرونا، اقدام لازم به عمل آورند.

6. از تمامی مسئولان استانی و ملی تقاضا دارم هر چه سریع‌تر در خدمت مردم عزیز زلزله زده منطقه گناوه باشند و خسارات مالی را جبران کرده و به وعده‌های خود عمل کنند و در کمترین زمان، منازل مسکونی و مراکز خدماتی مردمی را تعمیر و بازسازی نمایند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد.

یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم و آرزوی سلامت و طول عمر برای همه مردم عزیز از خداوند منان مسألت دارم و امیدوارم ماه مبارک رمضان بسیار پر خیر و برکت نصیب همگان به ویژه جامعه مؤمنان گردد.


والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha