برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در بوشهر
کد خبر: 4019967
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در بوشهر

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حسن حبیبی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس

به گزارش ایکنا از بوشهر به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، حسن حبیبی، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس امروز 20 آذرماه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان بوشهر به‌صورت مجازی از تاریخ ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال غرفه‌هایی طراحی شده و دستگاه‌های اجرایی، مراکز پژوهشی و تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و واحدهای فناور و دانش بنیان سراسر استان بوشهر در قالب عکس، فیلم، کاتالوگ و غیره آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه پس از هفته پژوهش این نمایشگاه مجازی دایر خواهد بود، افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند برای ارتباط با فناوران و واحدهای دانش بنیان از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در غرفه‌ها اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای معرفی دستاورهای فناورانه و دانش بنیان در سطح ملی و بین المللی انجام شده است و در فاز بعدی، زبان‌های دیگر به این نمایشگاه اضافه خواهد شد و با همکاری سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی در سایر کشورها، به سرمایه گذاران و مشتریان بین المللی معرفی خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس به دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی در عسلویه، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه در مراکز رشد استان بوشهر، نشست‌های بی تو بی، تولید مستند و معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در پارک علم و فناوری خلیج‌فارس است و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha