مذاکره‌کنندگان اجازه فرصت‌سوزی ندهند
کد خبر: 4018087
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

مذاکره‌کنندگان اجازه فرصت‌سوزی ندهند

امام‌جمعه کنگان با تشریح اهداف اصلی ایران از مذاکره خطاب به تیم مذاکره‌کننده تأکید کرد: مذاکره‌کنندگان قاطعانه برخورد و اجازه ندهند مذاکرات فرسایشی و فرصت‌سوزی شود.

حجت‌الاسلام محمود محمودی، امام‌جمعه کنگانبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی، امام‌جمعه کنگان، ظهر امروز، ۱۲ آذر ماه در اجتماع نماز گزارن این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: ملاک عمل در سیاست داخلی و خارجی و نکته کلیدی مذاکرات نگاه نافذ رهبر معظم انقلاب است.

محمودی با تشریح اهداف اصلی ایران از مذاکره خطاب به تیم مذاکره کننده خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان قاطعانه برخورد و اجازه ندهند مذاکرات فرسایشی و فرصت‌سوزی شود.

خطیب جمعه کنگان در بخشی دیگر با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو و تجلیل از شهدای دانشجو پیرو خط امام به نقش دانشجویان در چند دهه‌ گذشته اشاره و بیان کرد: دانشجویان همواره در تحولات اجتماعی نقشی بی‌بدیل داشته و جنبش دانشجویی همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار، استبداد و فساد بوده است.

محمودی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مطالبات معظم‌له از دانشجویان یادآور شد: استکبارستیزی، نیازمند استقلال کشور در عرصه‌های مختلف از جمله پیشتازی در علم و فن آوری است.

وی با نکوداشت روز روحانیت استان بوشهر و سالروز شهادت عالم ربانی شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری، از شخصیت‌ها و علمای برجسته این شهرستان از جمله مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس عاشوری و مرحوم حجت‌الاسلام حاج شیخ مرتضی میرزایی و دیگر علمای متوفی شهرستان تقدیر کرد.

امام‌‌جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تکریم و معارفه فرماندار کنگان، با تقدیر از تلاش‌های فرماندار سابق و تبریک به فرماندار جدید کنگان و با تأکید بر ضرورت استفاده از خرد جمعی برای پیشبرد امور، به اقدام فرماندار کنگان در تشکیل جلسه ساماندهی سواحل و پارک‌ها و ضرورت همراهی مرجع قضائی و انتظامی در این راستا گفت: امیدوارم خروجی این جلسه نتیجه بخش و نگرانی مردم در خصوص برخی ناهنجاری‌ها در سواحل برطرف شود.

محمودی با تبریک روز جهانی معلولان و بیان اینکه معلولیت هرگز محدودیت نمی‌آورد، اظهار کرد: شهرداری‌ها فضاهایی مثل پارک و اماکن تفریحی را ویژه معلولان طراحی، ادارات و مراکز عمومی بستر را برای ورود راحت معلولان فراهم و دستگاه‌های مسئول نسبت به جذب و اشتغال معلولان اقدام جدی کنند.

بیان مطالبی پیرامون سالروز تصویب قانون اساسی، تقدیر از تلاش‌های آیت‌الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوران مسئولیت و تاکید ب رضرورت توجه به بزرگداشت یادبودها، مناسبت‌های انقلاب و تعظیم شعائر دینی و انقلابی و همچنین نکوداشت هفته مکتب انقلاب اسلامی و ضرورت جهاد تبیین به عنوان یک فرصت مهم از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

انتهای پیام
captcha