برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجوی بوشهری
کد خبر: 3984318
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷

برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجوی بوشهری

lسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر از ازدواج 51 زوج دانشجوی بوشهری در هفته ازدواج خبر داد.

برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجوی بوشهری به صورت مجازیبه گزارش ایکنا از بوشهر، شامگاه 23 تیرماه مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس، در آیین مجازی ازدواج دانشجویی ضمن تبریک به دانشجویان مزدوج و  با اشاره به جمعیت گسترده دانشجویی در کشور که عمدتاً در سن ازدواج هستند گفت: قشر جوان دانشجو نیازمند حمایت‌هایی است که بتواند ازدواج کند و این امر پسندیده نیازمند مشارکت خیرین عزیز و بزرگواری  هست که  بتوان با همراهی و همیاری آنها، خدمات خوابگاه متأهلی را برای دانشجویان فراهم کرد.

مصلح افزود: اکثر دانشگاه‌های کشور فاقد زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال دانشجویان مزدوج هستند. بنابراین از خیرانی که توجه ویژه‌ای به مسائل ازدواج جوانان و به ویژه دانشجویان دارند، دعوت می‌کنیم  تا برای حمایت از ازدواج جوانان دانشجو، در زمینه احداث خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی در دانشگاه‌ها مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جمالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس در خصوص برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی گفت: امروز مراسم ازدواج دانشجویی ۵۱ زوج دانشجو به صورت مجازی در ایام فرخنده ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت  فاطمه(س) و هفته ازدواج برگزار شد.

وی هدف اصلی این جشن ازدواج دانشگاهیان را ساده و آسان گرفتن ازدواج همراه با انتخابی آگاهانه و منطقی خواند و افزود: در راستای ترویج ازدواج دانشجویی، با همکاری دانشگاه و معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی وام‌های بدون سود برای تأمین جهیزیه و هدایایی به مزدوجین دانشجو اعطا می‌شود؛ ضمن اینکه سفر مشهد مقدس نیز برای دانشجویان متأهلی که تاریخ عقدشان در بازه  زمانی سال ۹۸ تا ۹۹ است در نظر گرفته شده است. 

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس یادآور شد: سفر به مشهد مقدس  شرکت کنندگان دوره قبلی مراسم ازدواج دانشگاهیان که به دلایل شیوع ویروس کرونا صورت نگرفت، به قوت خود باقی است و در فرصت مناسب انجام می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha