محفل انس با قرآن در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 1460113
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
با حضور حامد شاکرنژاد؛

محفل انس با قرآن در بوشهر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن به همت بنیاد بین‌المللی غدیر در دهه امامت و ولایت با قرائت حامد شاکرنژاد در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، حسین کارگر، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در محفل انس با قرآن که با تلاوت سید حامد ابطحی، قاری ممتاز بوشهری و اجرای گروه تواشیح الغدیر روز گذشته، 21 مهر در مسجد حضرت قائم (عج) کوی جانبازان شهر بوشهر برگزار شد،  با بیان اینکه دشمنان در تمامی عرصه‌ها دست به شبیخون و تهاجم فرهنگی زده‌اند، اظهار کرد: از سال 68 تا سال 90 رهبر معظم انقلاب اسلامی 117 بار تهاجم فرهنگی دشمنی را مطرح کرده‌اند و امروزه این دشمنان خدانشناس در تهاجمات نظامی و وحشیانه خود به کشورهای سوریه، عراق، لبنان و افغانستان حمله‌ور شده‌اند و آمار و افراد زیادی را در این هجوم‌های وحشیانه شهید کرده‌اند.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر افزود: این کشورهای ظالم  آمریکا و اسرائیل کودک‌کش در هجوم‌های نوین دست به افتتاح کانال‌های مخرب تلویزیونی و ماهواره‌ای به جهت بر هم زدن فرهنگ اصیل مردم مسلمان کشورهای اسلامی زده‌اند و به‌زودی زود، به امید پروردگار متعال، شکست مفتضحانه‌ای در منطقه و جهان خواهند خورد و پرچم تلسیم و شکست جنگ رسانه‌ای از هم‌اکنون در دست آمریکا و صهیونیسم است.

صدرالله محمدی باغملائی، عضو شورای مؤسسه قرآن و عترت نورالثقلین شهرستان بوشهر نیز در این محفل قرآنی با اشاره به اینکه همه مردم باید عامل به آیات کلام‌الله باشند، بیان کرد: نان کسی به اندازه امیرالمومنین حضرت علی(ع) در قرآن کریم نیامده است و این مهم مستحکم ترین ارتباط بین امام علی(ع) و قرآن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا عاشوری، فرزند اولین روحانی شهید انقلاب بوشهر نیز در این آئین گفت: دهه شصت در استان بوشهر یک انقلاب قرآنی جاری و ساری بود و امروز نتیجه این انقلاب اسلامی فعالیت مکتب قرآنی فاطمیه بانوان بوشهری و موسسه قرآنی حضرت رقیه(س) که برکت الهی است و در این سالها موجب شکل گرفتن دهکده قرآنی روستای چـارک شهرستان دشتی است.

وی با بیان اینکه دشمنان در آن زمان بارها خواستند که حضرت علی(ع) در مسیر الهی و پرچمداری مکتب اسلام ناب محمدی(ص) متوقف کنند و نتوانستند، افزود: دشمنان اسلام، مسبب انحراف در سرزمین‌های اسلامی هستند و در شعائر و فرهنگ سرخ مکتب عاشورای حسینی همگان شاهدند که امام حسین(ع) با حرکت در مسیر اندیشه ناب علوی و آموزه‌های فاطمی، توطئه‌های دشمنان را نابود می‌کردند و برپایی مجالس با شور و شعور شیعیان در ماه محرم و صفر نیز موجب خنثی کردن نقشه‌ها و تهاجمات دشمنان مزدور می‌شود.

انقلاب ایران اسلامی یک برکت و عنایت الهی بود
حجت‌الاسلام عاشوری اظهار کرد: انقلاب کشور اسلامی ایران یک برکت و عنایت الهی بود که با توکل مردم ولایتمدار به رب مهربان و مجاهدت‌های خاموش انقلابیون مطیع امر ولایت فقیه به پیروزی رسید و به شکل‌گیری این انقلاب ختم شد.

در ادامه حامد شاکرنژاد اسطوره قرآنی جهان اسلام و سفیر قرآنی جمهوری اسلامی ایران به قرائت آیاتی از سوره‌های مائده و طه پرداخت و دلها و قلوب مردم ولایتمدار بوشهر را نورانی کرد.

captcha