اعزام ۳۱۸ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان بوشهر
کد خبر: 3001266
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
سروستانی خبر داد:

اعزام ۳۱۸ مبلغ در ایام فاطمیه به مناطق مختلف استان بوشهر

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام ۳۱۸ مبلغ و مبلغه همزمان با ایام فاطمیه در 10 منطقه و شهرستان این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، گفت: در ایام فاطمیه از ظرفیت شبکه تبلیغی، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای حضور حداکثری تشکل‌های مرتبط استفاده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر استفاده حداکثری از پتانسیل شبکه تبلیغی استان اظهار کرد: در استان بوشهر در ایام فاطمیه ۳۰۵ مبلغ و مبلغ بومی و سیزده مبلغ و مبلغه اعزامی به فعالیت تبلیغی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: از بین مبلغان بومی تعداد ۲۴۰ مبلغ و ۶۵ مبلغه و مبلغان اعزامی تعداد دوازده مبلغ و یک مبلغه در سطح استان بوشهر به تشریح ابعاد شخصیت حضرت زهرا(س) و تبیین دفاع ایشان از ولایت، برجسته سازی فضیلت های اخلاقی آن حضرت از جمله سبک زندگی، عفاف و حجاب، آئین همسرداری و تربیت فرزندان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به لزوم وحدت و پرهیز از دامن زدن به اختلافات مذهبی افزود: ائمه جمعه در خطبه های نمازجمعه خود به بیان سیره حضرت فاطمه(س) بپردازند و پرهیز از هرگونه اقدام در راستای تشدید اختلافات میان فرق اسلامی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل های دینی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

این عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در پایان بیان کرد: از ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی برای پوشش خبری و تصویری مناسب از تجمعات و برنامه های محوری در استان استفاده شود و ویژه نامه های تخصصی بمنظور ارتقا علمی و جلب توجه افکار عمومی به سیره عملی حضرت زهرا(س) در فضای مجازی تولید شود.

captcha