بوشهر مقام برتر رشته قرائت ترتیل را کسب کرد
کد خبر: 3298608
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
در مسابقات قرآن و عترت هلال احمر؛

بوشهر مقام برتر رشته قرائت ترتیل را کسب کرد

گروه فعالیت های قرآنی: محمدمهدی انگالیان، قاری ممتاز بوشهری در نخستین جشنواره قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر مقام برتر را در رشته قرائت ترتیل در تهران کسب کرد.

فاطمه تل اشکی، رئیس اداره دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ‌گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با اشاره به اینکه برگزیدگان مسابقات استانی شفاهی و کتبی خانم ها و آقایان به مرحله کشوری راه یافتند، اظهار کرد: گروه اول و دوم برگزیده مسابقات بخش شفاهی و کتبی بخش خانم‌ها و آقایان را طی چهار مرحله به نخستین جشنواره کشوری قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، مفاهیم، آیات و احادیث موضوعی، اذان به تهران اعزام کردیم.

کسب مقام دوم کشوری رشته حفظ آیات موضوعی توسط جوان بوشهری

رئیس اداره دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: احمد حسینی از شهرستان دشتی در رشته حفظ آیات موضوعی، موفق به کسب مقام دوم کشوری در نخستین جشنواره کشوری قرآن و عترت ویژه جوانان هلال احمر شد.

رتبه نخست رشته قرائت ترتیل مسابقات کشوری هلال احمر به بوشهر رسید

وی در پایان با بیان اینکه مسابقات کشوری هلال احمر رشته قرائت ترتیل با حضور داوران قرآنی، علی اکبر حنیفی، عباس امام جمعه، محمدحسین سعیدیان، محمد عباسی در تهران برگزار شد، گفت: در رشته قرائت ترتیل بیش از 34 نفر به رقابت پرداختند که بعد از اعلام نتایج نهایی توسط هیئت داوران، محمدمهدی انگالیان از بوشهر، محمدمهدی میرجلیلی از تهران و علی قنبری از زنجان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

یادآور می‌شود، محمدمهدی انگالیان، قاری برگزیده بوشهری در مسابقات کشوری قرآن و عترت جوانان هلال احمر در تهران، متولد سال 1366 و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد تعلیم و تربیت اسلامی است که هم‌اکنون به عنوان معاون پرورشی در یکی از مراکز آموزش و پرورش مشغول به فعالیت و خدمت است.

captcha