روز چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن با تلاوت «عباس هاشمی» آغاز می‌شود
کد خبر: 3305494
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

روز چهارم مسابقات بین‌المللی قرآن با تلاوت «عباس هاشمی» آغاز می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: عباس هاشمی، قاری بین‌المللی از استان بوشهر امروز، ۲۹ اردیبهشت با تلاوت خود چهارمین روز سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، عباس هاشمی، قاری بین‌المللی از استان بوشهر امروز، 29 اردیبهشت در سالن اجلاس سران و در چهارمین روز رقابت‌های بین‌المللی قرآن ایران، با تلاوت ایشان شروع خواهد شد.

وی متولد 1359 بوشهر، تحصیلات را تا مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران ادامه دادم و در حال حاضر به عنوان دبیر رشته‌های عمران و ساختمان در هنرستان‌های فنی آموزش و پرورش مشغول تدریس می‌باشد.

هاشمی در سال‌های 84 و 93 به عنوان سفیر قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مناسک حج تمتع به کشور عربستان سعودی حضور یافتند و نیز سه بار در محضر آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی قرآن، تلاوت کردند و همچنین به عنوان بین‌المللی قرآن کریم کشورمان در محافل بزرگ قرآنی کشورهای غنا، ترکیه، لبنان و هندوستان تلاوت داشته‌اند.

این قاری بوشهری، آموختن قرائت قرآن را از سن 10سالگی آغاز کرده است و به خاطر علاقه فراوان و تشویق خانواده توانسته خود را به این مرحله برساند و وی همچنین موفق شد در سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن مقام نخست را میان بیش از 40 قاری شرکت‌کننده به دست آورد.

یادآور می‌شود، این استاد قرآنی در کنار تدرس در آموزش و پرورش، در طول سال و اوقات فراغت تابستانی جهت قرآن آموزان، طرح حفظ و قرائت ترتیل و تحقیق و مفاهیم نیز کلاس‌های آموزش قرآنی ویژه خانم‌ها  آقایان در مساجد و سایر مرکز قرآنی برگزار می‌کند.

captcha