بوشهر حائز مقام چهارم تفسیر قرآن در شیراز شد
کد خبر: 3337648
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
در سی و سومین دوره مسابقات کشوری؛

بوشهر حائز مقام چهارم تفسیر قرآن در شیراز شد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مهدیه خزاعی از استان بوشهر در رشته تفسیر قرآن پایه هفتم متوسطه حائز مقام چهارم «سی و سومین دوره مسابقات کشوری» دختران در شیراز شد.

سید اسدالله حسینی، رئیس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، یادآور شد: سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور طی روزهای 2 تا 10 مردادماه در دو بخش پسران و دختران و در رشته‌های پژوهشی شامل تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز در شهر شیراز برگزار شد و رشته‌های آوایی نظیر قرائت، حفظ، اذان و مداحی طی روزهای 15 تا 23 مرداد ماه جاری در مشهد مقدس الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن ، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه افزود: این دوره از مسابقات کشوری به میزبانی شیراز در 5 رشته پژوهشی شامل تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز با حضور دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه برگزار شد و مهدیه خزاعی از استان بوشهر در پایه هفتم متوسطه حائز مقام چهارم کشوری رشته تفسیر قرآن کریم در شیراز شد و هانیه آرایش از اردبیل، کیمیا دالوند از لرستان، فاطمه نظرنژاد از هرمزگان و زهرا شریفی از قم به ترتیب مقام اول، دوم، سوم و پنجم این رشته را کسب کردند.

وی در پایان عنوان کرد: در این مراسم نفرات برگزیده اول تا پنجم هر رشته و پایه تحصیلی معرفی و تجلیل شدند که جمعاً 150 نفر امروز، 10 مرداد در سالن عترت دانشگاه شیراز قدردانی شدند. البته مسئولان و سرپرستان 32 استان کشور به‌همراه مسئول دانش‌آموزان استثنایی نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

captcha