احداث خانه های عالم؛ اولویت سازمان تبلیغات
کد خبر: 3921119
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

احداث خانه های عالم؛ اولویت سازمان تبلیغات

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله احداث خانه‌های عالم از مهم ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای استقرار روحانی و برقراری تعامل مناسب با جامعه هدف از طریق ارائه محتوای آموزشی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز، 16 شهریور در دیدار با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب از جمله احداث خانه‌های عالم از مهم ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای استقرار روحانی و برقراری تعامل مناسب با جامعه هدف از طریق ارائه محتوای آموزشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخشی از دیگری از سخنان خود به بیان مشکلات مجموعه در حوزه‌های اعتبارات جاری و تملک دارایی و همچنین کمبود نیروی انسانی مجموعه پرداخت.

حجت‌الاسلام سروستانی حمایت از مراکز دینی با نگاه مردمی سازی را از دیگر سیاست‌های سازمان عنوان و اظهار کرد: نگاه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، محوریت مردم در اجرای برنامه‌ها می باشد ولی لازم است اعتبارات حداقلی جهت تقدیر از مراکز فعال و برتر وجود داشته باشد و انتظار داریم در توسعه فرهنگی دینی و عنایت ویژه انجام شود.

در این دیدار ابراهیم رضایی با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با هجمه‌های دشمن اظهار داشت: امروزه دشمن با ابزارهای متنوع و متکثر در حوزه جنگ نرم، خیلی بیشتر از جنگ سخت، سرمایه‌گذاری کرده، اما به برکت خون شهدای گرانقدر امسال حاج قاسم از بعد حمله نظامی ترسی نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نگرانی ما بابت موشک ها و ناوهای فرهنگی دشمن است که شبانه روز برای جدا کردن نسل جوان از انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند و در گفتمان رهبری هم بیشتر توجه بر فرهنگ است و همه ما وظیفه داریم هرچه می‌توانیم سازمان تبلیغات اسلامی را تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha