توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) نشان از عداوت دشمنان است
کد خبر: 3922539
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) نشان از عداوت دشمنان است

امام جمعه گناوه گفت: پیروزی‌های اسلام انقلابی و جبهه مقاومت موجب شده تا دشمنان عناد و کینه دیرینه خود را نه در میدان مبارزه بلکه به شکل ظالمانه و زبونانه از راه‌های دیگر بروز دهند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت الاسلام سید‌عبدالهادی رکنی‌حسینی امام جمعه گناوه، صبح یکشنبه 23 شهریور، در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط نشریه موهن فرانسوی گفت: اقدام نشریه «شارلی ابدو» در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) تحت لوای آزادی بیان غربی، قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و این اقدام توهین آمیز توسط رهبر معظم انقلاب، مسلمانان جهان و علما اسلام محکوم شد.

وی افزود: پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت و اسلام انقلابی در طی سال‌های اخیر موجب شده تا دشمنان اسلام عناد و کینه دیرینه خود نسبت به اسلام و مسلمانان را نه در میدان مبارزه بلکه به شکل زبونانه و ظالمانه از راه‌های دیگر بروز دهند.

حجت الاسلام رکنی‌حسینی تصریح کرد: عرصه رسانه و ادبیات و هنر یکی از عرصه‌هایی است که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود علیه اسلام و مسلمانان برگزیده‌اند.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: انحراف افکار عمومی در جهان و کشورهای اروپایی از امواج رو به گسترش اعتراضات دامنه دار علیه تبعیض نژادی، بی عدالتی و انواع فسادهای فراگیر در این کشورها از دیگر اهداف دشمنان اسلام در دست زدن به اینگونه اعمال است.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل تکرار اینگونه اهانت‌ها، شکستن قبح اهانت‌ها و عادی سازی اینگونه اعمال در میان مسلمانان و بی تفاوت سازی آنها در مقابله و مواجه با اینگونه اقدامات خبیثانه است.

حجت الاسلام رکنی‌حسینی تصریح کرد: واکنش‌های به هنگام ائمه جمعه و علما و نخبگان جهان اسلام در این زمینه ضروری است که شاهد آن بودیم.

انتهای پیام
captcha