پرستار بوشهری به جمع شهدای سلامت پیوست
کد خبر: 3925660
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

پرستار بوشهری به جمع شهدای سلامت پیوست

زهرا رگبار، پرستار بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر امروز، ششم مهرماه، پس از یک ماه مبارزه با بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

به گزارش ایکنا از بوشهر، زهرا رگبار، پرستار بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر، روز یکشنبه، 6 مهرماه پس از یک ماه مبارزه با بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

این شهید مدافع سلامت در طی هفت ماه گذشته سه بار به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شد اما هر سری پس از به دست آوردن سلامتی خود راهی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر می‌شد تا در سی‌امین سال خدمت خود به بیماران درگیر ویروس کووید-19 کمک کند.

وی در حالی که یک ماه گذشته درگیر این ویروس بود، با وجود تلاش پزشکان و کادر درمان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، جان خود را نثار خدمت به همنوعان کرد.

رگبار از کارکنان ایثارگر و خدوم پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بود که در حین خدمت به مردم برای مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شد.

تاکنون، دکتر فخری متخصص بیهوشی، خضر خلیلی پزشک عمومی، مهدی سروستانی متخصص مغز و اعصاب، نادر حیدریانی داروساز و همایون فیوض پزشک عمومی و زهرا عبداللهی کارشناس بهیاری از اهالی استان بوشهر در راه مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج پزشک و ۲ پرستار و بهیار از استان بوشهر جان خود را فدا کرده و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوسته‌اند.

انتهای پیام
captcha