رفع چالش معیشتی نیازمندان باعث سلامت جامعه می‌شود
کد خبر: 3964935
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
امام‌جمعه بوشهر:

رفع چالش معیشتی نیازمندان باعث سلامت جامعه می‌شود

امام‌جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت کمک و یاری نیازمندان، گفت: رفع چالش معیشتی نیازمندان باعث سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می‌شود و شخص احسان‌کننده در دنیا و آخرت مورد لطف و عنایت خداوند قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در ارتباط تصویری با خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از سفارش‌های دین اسلام به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، احسان به نیازمندان است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر بیان کرد: رفع چالش معیشتی نیازمندان باعث سلامت جامعه و زندگی سالم همگانی می‌شود و شخص احسان‌کننده در دنیا و آخرت مورد لطف و عنایت خداوند قرار می‌گیرد. همچنین امام علی(ع) بهترین زاد و توشه برای آخرت را نیکی کردن به بندگان خدا می‌داند.

امام‌جمعه بوشهر با محکوم کردن عملیات خرابکارانه صورت گرفته در سایت هسته‌ای نطنز، اظهار کرد: بی‌تردید این نوع عملیات برای تضعیف قدرت هسته‌ای ایران و فشار بر ایران در امتیازدهی در مذاکرات است.

وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر ارتش، گفت: ارتش جهادگر جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و امنیت و سد محکمی در تمامی عرصه‌های دفاعی در مقابل تهاجم بیگانگان است.

امام‌جمعه بوشهر با قدردانی از زحمات کادر درمان اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های کادر درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌شود و از همه کسانی که می‌توانند به درمان بیماران کمک کنند تقاضا می‌شود در این زمینه تلاش جهادی را مورد توجه قرار دهند و از مردم نیز در خواست می‌شود تا بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند.

وی رسیدگی به بیماران کرونایی را یک ضرورت دانست و گفت: بیمارستان‌های استان بوشهر با تمام ظرفیت ممکن خود، در خدمت درمان بیماران کرونا قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha