گلبانگ انقلاب در مدارس بوشهر نواخته شد
کد خبر: 4032955
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

گلبانگ انقلاب در مدارس بوشهر نواخته شد

همزمان با فرارسیدن ۱۲ بهمن‌ماه آغاز دهه فجر، زنگ انقلاب به‌ صورت نمادین در هنرستان فرزانگان شهر بوشهر نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس بوشهر به گزارش ایکنا از بوشهر، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب هم‌زمان با سراسر کشور امروز، 12 بهمن‌ماه به‌صورت نمادین در هنرستان فرزانگان شهر بوشهر نواخته شد.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ملت اقتدار و عزت داد گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمرانی بسیار گسترده است و به هیچ عنوان با ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی قابل مقایسه نیست. عملکرد انقلاب اسلامی از نظر پرورش نیروهای انسانی و جوانان دانشمند هم با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خطاب به منافقین کوردل گفت: شما روزی هم که در ایران بودید عرضه‌ای نداشتید حالا که در بیابان‌های عربستان نوکری آمریکا را می‌کنید هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

استاندار بوشهر تأکید کرد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما آمریکا را پشت سر گذاشتیم و اطمینان می‌دهم که تهدیدات حوزه اقتصادی علیه کشور را با هدایت‌های رهبری و دولت به فرصت تبدیل می‌کنیم.

محمدی‌زاده در ادامه گفت: نتیجه جنگ اقتصادی، استقلال اقتصادی کشور خواهد بود و با اتحاد انسجام به این استقلال خواهیم رسید.

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز به چهل و سومین بهار آزادی رسیدیم گفت: استکبار جهانی با همه قدرت وارد میدان شد و اعلام کرد کاری خواهیم کرد که ایران جشن چهلمین سالگرد انقلاب را نبیند. به کوری چشم دشمنان، با عنایت پروردگار و مقام معظم رهبری امروز ما جشن چهل و سومین انقلاب را گرفتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه این انقلاب روزبه‌روز قدرتمندانه‌تر و عزت‌مندانه‌تر و حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد،‌ گفت: با فضل الهی با همت بلند مردم شهیدپرور ایران عزیز با هدایت مقام معظم رهبری این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت صاحب‌الزمان متصل خواهد شد. باور داریم که این انقلاب فراز و فرود دارد اما قطعاً شکست ناپذیر است.

موحدی بیان کرد: آیین زنگ انقلاب امروز به طور همزمان در ۱۵۰۰ مدرسه سراسر استان با وجود محدودیت‌های کرونایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید در سراسر ایران محصول تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد: امروز ۱۵ هزار معلم در استان بوشهر و ۱۰ هزار معلم بازنشسته با امام شهیدان، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اسلام تجدید میثاق می‌کنند و پیمان می‌بندند که در ریل آرمان‌های انقلاب تخطی نکنند.

انتهای پیام
captcha