پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه بوشهر در پی رحلت آیت‌الله علوی‌ گرگانی
کد خبر: 4043436
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه بوشهر در پی رحلت آیت‌الله علوی‌ گرگانی

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی رحلت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

آیت‌الله علوی‌ گرگانیبه گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله حاج سید محمدعلی علوی‌ گرگانی را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

(یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِيرٌ)
خدا مؤمنان از شما را به درجه اى و دانشمندانتان را به درجاتى بلند گرداند و خدا به آنچه انجام مى دهيد، آگاه است.

ضایعۀ ارتحال مرجع عظیم الشأن؛‌ عالم ربّانی؛ آیةالله العظمی حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی (رضوان‌الله‌علیه) را به محضر شریف امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری (دامت برکاته العالیه)، حوزه‌ی علمیه‌ و به همه‌ی شاگردان، ارادتمندان، مقلدان و بالأخص به خاندان گرامی و فرزندان مکرّمشان تسلیت عرض می‌کنم.

این مرجع بصیر و انقلابی سالها با سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، عمر ارزشمند خویش را در مسیر نورانی خدمت به مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام)، تبلیغ و نشر معارف اسلام، تربیت شاگردان بسیار، تألیف آثار گرانقدر، ارتباط با مردم و خدمات اجتماعی گذراند.

اینجانب این ضایعه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، علمای حوزه‌های علمیه، دوستان، علاقه‌مندان و به بیت ایشان بالاخص مردم گلستان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم. رضوان الله علیه و حشره الله مع اجداده الطاهرین المعصومین (علیهم‌السلام).

 

انتهای پیام
captcha