اعلام ویژه‌برنامه‌های جشن نیمه شعبان در بوشهر
کد خبر: 4043465
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

اعلام ویژه‌برنامه‌های جشن نیمه شعبان در بوشهر

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر از برنامه‌های ویژه میلاد امام زمان(عج) خبر داد و گفت: برنامه‌ها از پنجشنبه 26 اسفندماه با حرکت کاروان شادی آغاز و با احیا و برپایی جشن ویژه نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر احمد دهباشی، رئیس کانون مهدویت استان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر ویژه برنامه‌های روز میلاد امام زمان(عج) را اعلام کرد و گفت: برنامه‌های ویژه نیمه شعبان از پنجشنبه 26 اسفندماه با حرکت خودرویی با عنوان کاروان شادی در همه محلات بوشهر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج رأس ساعت 21 بانگ الله اکبر در جای جای شهر طنین‌انداز می‌شود و همچنین شاهد برپایی موکب‌های مهدوی در سطح شهر و در حاشیه ساحل خواهیم بود.

دهباشی با اشاره به طرح هر خانه یک مهدیه اضافه کرد: در این طرح آحاد مردم از آذین‌بندی منازل خود عکس و فیلم تهیه خواهند کرد و پس از ارسال به منتخبین جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس کانون مهدویت استان بوشهر همچنین با اشاره به برنامه جشن و احیا نیمه شعبان تصریح کرد: این برنامه با همکاری امام جمعه بوشهر و ستاد نماز جمعه در روز پنجشنبه 26 اسفندماه ساعت 23 در محل مصلی شهر بوشهر برگزار می‌شود.

احمد دهباشی در پایان از تمامی ارگان‌های حامی، در مدت برگزاری ویژه برنامه‌های نیمه شعبان از جمله شورای هماهنگی تبلیغات، ستاد نماز جمعه، سازمانی فرهنگی هنری شهرداری بندر بوشهر، ستاد کانون‌های مساجد و حوزه هنری انقلاب اسلامی تشکر و از همکاری ایشان با ستاد مردم نهاد کانون مهدویت استان بوشهر قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha