چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن اداره اوقاف شهرستان بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4069294
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن اداره اوقاف شهرستان بوشهر برگزار شد

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان در 9 رشته و در محل امامزاده عبدالمهیمن(ع) شهر بوشهر برگزار شد.

چهل‌وپنجمین مسابقات قرآن اداره اوقاف شهرستان بوشهر برگزار شدشهرام دریایی‌نژاد، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر ضمن اشاره به برپایی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه شهرستان‌های بوشهر، دشتی و تنگستان گفت: این مسابقه قرآن به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل امروز، 16 تیرماه در امامزاده عبدالمهیمن(ع) شهر بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: علاوه بر حفظ و قرائت رشته‌هایی نظیر تفسیر قرآن، ترجمه صحیفه سجادیه و ترجمه نهج البلاغه نیز در این دوره مسابقات با استقبال خوبی همراه بود.

دریایی‌نژاد تصریح کرد: ثبت‌نام‌کنندگان در این سری مسابقات نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته و ۱۶۲ نفر که ۶۰ نفر در بخش ویژه آقایان و ۱۰۲ نفر نیز ویژه بانوان در این مسابقه شرکت کردند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بوشهر در پایان اظهار کرد: به نفرات برتر اول تا سوم هر رشته در پایان جوایزی اهدا خواهد شد و به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

خبرنگار و عکاس: آتنا جعفری
انتهای پیام
captcha