صداقت در بیان نشان‌دهنده حقانیت پیامبر اسلام(ص) است + عکس
کد خبر: 4107139
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
استاد حوزه و دانشگاه:

صداقت در بیان نشان‌دهنده حقانیت پیامبر اسلام(ص) است + عکس

استاد حوزه و دانشگاه به تبیین سیره شخصیتی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه قرآن و سنت پرداخت و گفت: صداقت در بیان یکی از نکات نشان‌دهنده حقانیت و قاطعیت پیامبر مکرم اسلام(ص) است.

چهارصد و نود و چهارمین جلسه هفتگی تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه

به گزارش ایکنا از بوشهر، چهارصد و نود و چهارمین جلسه هفتگی تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، با حضور عبدالله فاتحی، استاد حوزه و دانشگاه، از سوی دفتر جبهه مؤتلفه اسلامی، شامگاه ۲۳ آذرماه در محله ایثار منطقه ۱ بندر بوشهر برگزار شد.

عبدالله فاتحی با بیان اینکه باور دینی نجات‌بخش انسان‌ها از دار مکافات است، اظهار کرد: شهادت‌طلبی و اعتقادات دینی یکی از ریشه‌های ایمانی انسان‌هاست و شهادت سرچشمه همه پاداش‌های نیک الهی است.

وی با اشاره به اینکه سپاس و ستایش و پرستش مختص ذات خداست، افزود: نور درخشان سنت و علوم و احکام الهی در چهره و اعمال پیامبر اسلام(ص) نمایان بوده است.

این فعال قرآنی به تبیین سیره شخصیتی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در حوزه قرآن و سنت پرداخت و تصریح کرد: صداقت در بیان یکی از نکات نشان‌دهنده حقانیت و قاطعیت پیامبر مکرم اسلام(ص) است. ایشان با ترویج آیات قرآن موجب بیداری و بصیرت از مسائل روز در مردم می‌شد و آنها را از گناه کردن باز‌می‌داشت و این یکی از ویژگی‌های شخصیتی پیغمبر خدا بود.

حامد فکوری 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha