رسانه‌های قرآنی؛ علمداران فرهنگ فاطمی + فیلم
کد خبر: 4109349
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
حجت‌الاسلام احمدرضا یزدان‌پناه بیان کرد:

رسانه‌های قرآنی؛ علمداران فرهنگ فاطمی + فیلم

کارشناس فرهنگی اداره‌کل بهزیستی بوشهر گفت: رسانه‌های قرآنی، دینی و مذهبی به‌عنوان علمداران فرهنگ فاطمی و جبهه ولایتمداری به‌منظور خنثی‌سازی مکر و توطئه‌های دشمنان هستند.

رسالت رسانه‌های قرآنی در تبیین جایگاه زن

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلین احمدرضا یزدان‌پناه، کارشناس فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر، شامگاه سوم دی‌ماه، در «منبر اخلاقی» حسینیه مجازی روحانی شهید «حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری» که از سوی اندیشکده بین‌المللی «طلوع» در محل مؤسسه قرآنی «طاهای» بوشهر برگزار شد، ایام شهادت دختر خاتم‌الانبیاء(ص) را به جامعه ایمانی و قرآنی جهان اسلام تسلیت گفت.

وی خاطرنشان کرد: کسی از پیامبر خدا(ص) پرسید: حق پدر بر فرزند چیست؟، حضرت محمد(ص) فرمود: «اینکه تا زنده است، از او اطاعت کنی». آن شخص در ادامه پرسید: حق مادر و فرزند چیست؟، حضرت فرمود: بعید است، بعید است که بتوان حق مادر را ادا کرد. پس اگر فرزندی به اندازه‌ ریگ‌های بیابان و قطره‌های باران از روزهای دنیا در مقابل مادر کمر خدمت ببندد، معادل یک روز از روزهایی که مادرش او را در شکم خود نگاه داشته است، نمی‌شود.

کارشناس فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه چه قدر جای خالی این حدیث‌های نورانی در سیر تربیتی فرزندانمان خالی است، افزود: اولین فایده‌ شنیدن این حدیث‌ها برای فرزندانمان این است که بدانند دین مبین اسلام، برای مادر، چه جایگاهی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: دومین فایده‌اش، برای پسرهایی است که فردا در جایگاه پدر خانواده، باید حرمت مادر خانه را حفظ کنند تا فرزندانشان هم بدانند مادر، چقدر مقدس است. همچنین نیز سومین فایده‌اش، برای خود دخترهاست تا بدانند که مادری، آن‌ها را در نزد خدا به چه رتبه‌ای می‌رساند.

حجت‌الاسلام یزدان‌پناه با اشاره به اینکه رسانه‌های قرآنی، دینی و مذهبی به‌عنوان علمداران فرهنگ فاطمی و جبهه ولایتمداری هستند، تأکید کرد: این احادیث را باید به گوش جهانیان هم رساند تا آن‌هایی که با ترفندهای رسانه‌ای می‌خواهند دین را زن‌ستیز معرفی کنند، تیر مکرشان به هدف اصابت نکند.

حجت‌الاسلام احمدرضا یزدان‌پناه

وی نشر و توسعه تولیدات محتوای فناور و دیجیتال در حوزه دینی و قرآنی ویژه بستر‌سازی فرهنگ صحیح در بنیان خانواده و اجتماع را وظیفه رسانه‌های متعهد و آرمانی و جامعه قرآنی و نخبگانی دانست.

رونمایی از نماهنگ فاطمی گروه «نجم الثاقب»

یادآور می‌شود، در پایان به‌ صورت مجازی نماهنگ گروه هم‌خوانی «نجم الثاقب» رونمایی و برای عموم مخاطبان حسینیه مجازی اندیشکده بین‌المللی «طلوع» پخش شد.

امیرحسین مؤمنی 
انتهای پیام
captcha