جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4125096
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

جلسه شورای فرهنگ عمومی بوشهر برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف جمالی، امروز، نهم اسفندماه در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بوشهر برگزار شد.

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر، به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف جمالی، امام جمعه موقت بوشهر امروز، ۹ اسفندماه در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بوشهر واقع در بلوار شهید رئیسعلی دلواری با تلاوت سیدعبدالخالق حسینی، قاری روستای چارک برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به تشکیل سه کمیته فرهنگی، پشتیبانی، اجتماعی و رسانه‌ای در بحث ساماندهی سواحل در ایام‌ نوروز، گفت: ساماندهی برنامه‌های فرهنگی نیازمند دبیرخانه مشترک و متحد در حوزه اجرا و برنامه‌ریزی است.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه افزود: سعی شود تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بخش‌های نهادی و تشکل‌های حوزوی و دانشگاهی ویژه مناسبت‌های مذهبی و ایام نوروز در راستای احراز رضایتمندی مردم و رعایت عفت عمومی باشد.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به اینکه اسکان دادن میهمانان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس و سایر اقامتگاه‌های رفاهی شهرداری بوشهر یکی از راه‌حل‌های مناسب برای نظارت و ساماندهی بهتر فضای فرهنگی و عمومی سواحل است، گفت: تشکل‌های دانشجویی و مردم‌پایه و فعالان جامعه قرآنی و هنری نیز باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در حفظ جایگاه ارزشمند عفت عمومی کوشا و پویا و متحد باشند.

وحید نیک‌روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این جلسه با ابراز اینکه ساحل روستای هلیله و بندرگاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر به‌عنوان تنها نقطه استاندارد ویژه شناگاه ساحلی که مورد تایید سازمان محیط‌زیست استان است، اظهار کرد: سازمان همیاری و شهرداری‌های استانداری بوشهر عهده‌دار ساخت و نگهداری پلاژ بانوان در شهر بوشهر هستند و لذا ساماندهی در این رابطه برای ایام نوروز و مسافران سال جدید به عهده این نهاد عمرانی است.

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ظرفیت‌های اقامتگاهای رفاهی و تفریحی ویژه برپایی چادرهای مسافران نوروزی را افزایش خواهیم داد، گفت: اقامتگاه‌های رفاهی و تفریحی با مدیریت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در ۴ نقطه این شهر جانمایی و راه‌اندازی می‌شود.

نیک‌روش با تأکید بر داشتن نظم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: تعداد سه مسجد در سه پارک گردشگری ساحلی شهر بوشهر را آماده‌سازی و ساماندهی کرده‌ایم.

ائمه جمعه شهرهای عالیشهر و چغادک، مؤسسه قرآنی طاهای بوشهر، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی در رابطه با برنامه‌های مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha