دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید با خانواده‌ دو جانباز شهید در بوشهر + عکس
کد خبر: 4125443
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید با خانواده‌ دو جانباز شهید در بوشهر + عکس

نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ۱۰ اسفندماه، با خانواده‌ دو جانباز شهید در بندر بوشهر دیدار کردند.

دیدار نمایندگان معاون رئیس جمهور با خانواده‌ دو جانباز متوفی در بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، علی‌ نقیان افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی و سید‌محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، غروب چهارشنبه، ۱۰ اسفندماه، با خانواده‌ دو جانباز شهید در بندر بوشهر دیدار کردند.

حفظ تقوای الهی رمز پیروزی رزمندگان اسلام است

سید‌محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آیین اظهار کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و خانواده‌های جانبازان، همراهی با ولایت فقیه و پایداری پرچم اسلام یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های جوانان انقلابی و ملت مؤمن ایران است.

هاشمی در ادامه بیان کرد: شهدا و جانبازان، سربازان با دیانت لشکر خدا هستند که در راه تقرب به پروردگار متعال، دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و ساحت قرآن کریم به مجاهدت به‌پا خواستند.

یادآور می‌شود، نمایندگان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از عزیزه پژند، همسر اسکندر محمودی جانباز شهید (با درجه جانبازی ۳۰ درصد) و منیره ماهینی، همسر عباس حسین‌پور جانباز شهید (با درجه جانبازی ۳۵ درصد، تجلیل به عمل آورد.

دیدار نمایندگان معاون رئیس جمهور با خانواده‌ دو جانباز متوفی در بوشهر

عکس | دیدار نمایندگان معاون رئیس جمهور با خانواده‌ دو جانباز متوفی در بوشهر

حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha