حضرت اباعبدالله(ع) سردار جبهه جهاد تبیین در مقابله با کفار بود
کد خبر: 4158629
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

حضرت اباعبدالله(ع) سردار جبهه جهاد تبیین در مقابله با کفار بود

امام جمعه بوشهر گفت: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) سردار جبهه انسانیت و اسلام‌خواهی در مقابله با دسیسه‌های ضد دینی و فرهنگی جبهه باطل کفار و منحرفان که نماد بی‌بصیرتی و دنیا‌طلبی هستند، اقدام به جهاد تبیین و مجاهدت کرد‌.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر، ششم مردادماه در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز آدینه این شهر بوشهر اظهار کرد: یکی از شخصیت‌های بسیار مهم و مؤثر در جریان کربلا که الگوی وفاداری، پایداری و ولایتمداری لقب گرفت حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود.

وی دفاع مقدس نظامی در عرصه ولایتمداری و اسلام‌خواهی و دارا بودن بصیرت عمیق را از دیگر ویژگی‌های حضرت قمر بنی هاشم(ع) دانست و افزود: شخصیت حضرت عباس بن علی(ع) دارای همه نوع شرافت‌های شخصی و شخصیتی است؛ نسلی از بزرگان که پدر ایشان حضرت امیرمؤمنان علی بن ابیطالب(ع) است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری به تبیین فتنه‌انگیزان جریان فریب در جریان کربلا و مقابله با جبهه ولایت پرداخت و گفت: نتیجه مجاهدت حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کنار حضرت سیدالشهدا(ع) موجب حیات جاودانه آسمانی شد. حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) محبوب‌ترین مقام نزد آسمانیان دارد و این امام همام به‌ همراه امام حسن‌مجتبی(ع) در آخرت سرور تمام جوانان بهشت است.

خطیب جمعه بوشهر با بیان اینکه سرورد عمومی جهان خلقت صلوات و درود بر محمد و آل محمد(ص) است، ادامه داد: امام حسین(ع) شخصیتی است هم خود محبوب خداست و هم محبانش محبوب خدا هستند‌. شخصیتی که از نسل انبیاء الهی(ع) است، مادرش سیده‌نساءالعالمین حضرت فاطمه زهرا(س) و پدرش حضرت امام علی(ع) و جدش رسول اکرم(ص) است که پروردگار و تمام فرشتگان به او سلام و درد می‌فرستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر پیروی و اطاعت از جبهه امامت و ولایت را موجب مصون ماندن از فتنه‌ها و بلایای جبهه کفار و دنیاطلب دانست و گفت: حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) سردار جبهه انسانیت و اسلام‌خواهی در مقابله با دسیسه‌های ضد دینی و فرهنگی جبهه باطل کفار و منحرفان که نماد بی‌بصیرتی و دنیا‌طلبی هستند، اقدام به جهاد تبیین و مجاهدت کرد‌.

حامد فکوری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha