فاجعه‌آفرینی و استبداد ماهیت اصلی امپراطوری صهیونیست است
کد خبر: 4204139
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
امام جمعه بوشهر:

فاجعه‌آفرینی و استبداد ماهیت اصلی امپراطوری صهیونیست است

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری گفت: جلوه امپراطوری رسانه‌ای صهیونیسم و عوامل مزدور داخلی‌اش بر پایه ظلم، استبداد و فاجعه‌آفرینی بنا گذاشته شده است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، امام جمعه بوشهر، 18 اسفندماه در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز آدینه این هفته شهر بوشهر با تأکید بر احیای نهضت توسعه فرهنگ قرآنی و سیره عترت در جامعه ایران و منطقه، اظهار کرد: بوشهر پیشگام و پیشران در عرصه قرآنی بوده و نوجوانان آن در این عرصه می‌درخشند و در این خصوص به یک نهضت احیای توسعه فرهنگ قرآنی در همه ابعاد نیاز داریم.

وی با بیان اينکه گردش فصل‌ها و چرخش ایام در واقع نیاز به نگرش در قدرت پروردگار قادر و متعال دارد، افزود: خداوند متعال در آیه ۵۳ سوره مبارکه نحل می‌فرماید: «وَمَا بِكُمْ مِنْ نِعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ۖ ثُمَّ إِذَا مَسَّكُمُ الضُّرُّ فَإِلَيْهِ تَجْأَرُونَ»، یعنی یکی از تکالیف اجتماعی بشریت گسترش و پایداری فرهنگ شکرگزاری داشته‌ها و نعمات الهی است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ایام مناسبت‌های و به‌خصوص ماه‌های محرم و صفر، فاطمیه، رجب، شعبان‌المعظم و رمضان موجب پرفروغ‌تر شدن نور فطرت درونی در قلوب مؤمنان متقی و مسلمانان موحد می‌شود و باید این مناسبت‌های مذهبی و دینی و همچنین سنت الهی را مغتنم شماریم و از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های معنوی آن بهره ببریم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: خدمت به مردم و خانواده‌ها و به‌خصوص نوجوانان و جوانان انقلابی به‌عنوان یک فرصت ارزنده جهت کسب رضایت الهی می‌شود که باید این فرصت‌ها را در راستای مردم‌داری و مردم‌مداری و شاخصه‌های خدمت‌رسانی غنیمت بشماریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با قدردانی از فعالیت‌های خبرگزاری‌های ایکنا و صدا و سیمای مرکز بوشهر در خصوص پوشش فراگیر خبرهای قرآنی و فرهنگ دینی تأکید کرد: کرسی تلاوت قاریان قرآن ویژه نوجوانان و کودکان و جوانان و بانوان در اماکن حوزوی و دانشگاهی و مساجد محلات و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مناطق ده‌گانه شهری و روستایی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شود و رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در این زمینه تبلیعی و ترویجی نسبت به سال گذشته بیشتر فعال شوند.

وی روحیه جهاد، ولایتمداری و استکبارستیزی را یکی از ویژگی‌های بارز مؤمنان اهل تقوا و مسلمانان جوامع توحیدی دانست و گفت: جلوه امپراطوری رسانه‌ای صهیونیسم و عوامل مزدور داخلی‌اش بر پایه ظلم و استبداد و فاجعه‌آفرینی بنا گذاشته شده است و دشمنان و مزدوران باید متوجه باشند دست نصرت الهی با مظلومان جبهه حق است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha