برپایی محفل قرآنی در بوشهر + فیلم و عکس
کد خبر: 4133417
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

برپایی محفل قرآنی در بوشهر + فیلم و عکس

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان قرآن و سخنرانی و تلاوت عبدالرسول سرخوش، پیشکسوت قرآنی، به‌مناسبت شب‌های لیالی قدر در مسجد دهدشتی محله دهقان منطقه یک بندر بوشهر برگزار شد.

عبدالرسول سرخوش، پیشکسوت قرآنی

به گزارش ایکنا از بوشهر، هیأت امنای مسجد دهدشتی در ایام ماه مبارک رمضان محفل قرآنی را به‌مناسبت شهادت حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع)، شامگاه ۲۲ فروردین‌ماه، در این مسجد واقع در خیابان دهقان منطقه یک بندر بوشهر برگزار کرد.

طی این محفل، قرائت قرآن از سوی قاریان ممتاز ازجمله حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌شیخ محمد قدوسی، عبدالرحیم ارشدی‌زاده، مهدی شادور، حسین فیوض، اسماعیل ارشدی‌زاده، نوجوان هنرمند امیرحسین طیاری، مسعود گراشی، مجتبی خیری، و ۳۰ نفر از نفرات برتر مسابقات استانی صورت گرفت.


همچنین در این محفل عبدالرسول سرخوش، پیشکسوت قرآنی به سخنرانی و تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فرقان پرداخت و ثواب این تلاوت را به روح ۱۱ شهید مسجد دهدشتی هدیه کرد.

رونمایی از کتاب «حسین تشنه لب»

اجرای مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی از سوی حاج‌مصطفی گراشی در مراسم سینه‌زنی سنتی بوشهری، ختم ذکر صلوات توسط بانوان محله دهدشتی، و رونمایی و معرفی کتاب «حسین تشنه لب» که به روایت زندگی‌نامه شادروان جهانبخش کُردی‌زاده، ذاکر سیدالشهدا(ع) توسط سید‌قاسم یا‌حسینی، نویسنده حوزه هنری به رشته تحریر درآمده است، از دیگر بخش‌های این محفل قرآنی در شب شهادت اولین پیشوای شیعیان بود.

عبدالرسول سرخوش، پیشکسوت قرآنی
حاج‌مصطفی گراشی، نوحه‌خوان


خبرنگار، سیده‌فردوس رضوی
عکاس، هاجر محمدی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha