کرسی تلاوت هفتگی کریم آل فاطمه(ع) در بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4137889
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

کرسی تلاوت هفتگی کریم آل فاطمه(ع) در بوشهر برگزار شد + عکس

افتتاحیه کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن مساجد بوشهر از سوی پایگاه مقاومت بسیج نجف‌اشرف سپاه مالک‌اشتر در حسینیه اباعبدالله‌الحسین(ع) محله فرودس منطقه یک این شهر برگزار شد. 

عباس هاشمی

به گزارش ایکنا از بوشهر، افتتاحیه کرسی‌های هفتگی تلاوت قرآن مساجد بوشهر، یازدهم اردیبهشت‌ماه، با حضور نوجوانان و جوانان و خانواده‌های قرآنی در حسینیه اباعبدالله‌الحسین(ع) محله فرودس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

این مراسم با تلاوت مجلسی توسط امیرعلی محمودی، قاری نوجوان بوشهری از آیات ۳۵ تا ۴۱ سوره مبارکه نور، محمد جماله، قاری ممتاز کشوری آیات پایانی از سوره اسراء و سوره‌های مبارکه شمس و کوثر و عباس هاشمی، قاری بین‌المللی و حافظ کل قرآن کریم آیاتی از سوره قصص همراه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اسماعیل‌پور، مفسر امام جماعت مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) بوشهر در این مراسم بیان کرد: طی دو سال و نیم گذشته تاکنون، نزدیک به ۸۴ محفل کرسی تلاوت قرآن مسجدمحور در محله فردوس منطقه یک این شهر برگزار شده است.

برپایی مسابقه تفسیر 

وی بر ترویج وقف‌های قرآنی تأکید کرد و افزود: جا دارد این کرسی تلاوت در مساجد به‌عنوان پایگاه‌های فرهنگی و قرآنی در تمامی محلات شهرها و مناطق روستایی با حمایت خیرین برپا شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور عنوان کرد: سلسله کرسی‌های تلاوت و تفسیر هفتگی دوشنبه‌های امام حسنی(ع) در روز زیارتی حضرت، همراه با برگزاری مسابقه بر روی بستر پیام‌رسان‌های ایرانی در فضای مجازی فعال شده است که علاقه‌مندان می‌توانند سؤالات مسابقه و اماکن برگزاری جلسات را دنبال کنند.

یادآور می‌شود، این جلسه قرآنی از سوی کانون فرهنگی ـ هنری مهدی موعود(عج)، پایگاه مقاومت نجف اشرف حوزه مقاومت کربلا وابسته به سپاه مالک‌اشتر و با همکاری هیئت مذهبی منتظران حضرت مهدی(عج) مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان بوشهر در محله فردوس برگزار شد.

امیرعلی محمودی
محمد جماله
عباس هاشمی

خبرنگار، سیده‌فردوس رضوی 
عکاس، حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha