تجلیل از خبرنگار ایکنا در مراسم اختتامیه طرح ملی «شهر من، شهر نماز»
کد خبر: 4072226
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

تجلیل از خبرنگار ایکنا در مراسم اختتامیه طرح ملی «شهر من، شهر نماز»

خبرنگار ایکنا در مراسم اختتامیه نخستین طرح ملی «شهر من، شهر نماز» توسط مشاور وزیر ارشاد، به‌عنوان خبرنگار برتر حوزه نماز در محل مصلای نمازجمعه شهر بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا از بوشهر، در آئین اختتامیه نخستین طرح ملی «شهر من، شهر نماز»، امروز ۲۹ تیرماه، از حامد فکوری، خبرنگار ایکنا و سردبیر نشریه اندیشکده بین‌المللی «طلوع» مؤسسه قرآنی «طاها» از سوی عبدالرحیم افروغ، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به عنوان خبرنگار برتر ملی در حوزه ترویج «فرهنگ نماز» توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب‌سلیمانی، مشاور وزیر ارشاد در محل مصلای نمازجمعه شهر بوشهر تجلیل شد. 

در بخشی از این تقدیرنامه که مطهر به آیه ۴۱ سوره مبارکه حج شده، به شماره «۲۰/۰۱/۲۱۸۵» آمده است:  

نماز واقعیتی است که خداوند مهربان از باب عشق و محبت از انسان خواسته است تا محکم‌ترین رشته اُلفَت بین بندگان و او باشد. نماز نورانی‌ترین حکم در شبستان حیات بندگان شایسته الهی و ریسمان اتصالی است که همه، هستی موجودیت آدمی را به ملکوت پیوند می‌دهد. 

لذا بدینوسیله از اینکه حضرتعالی نقشه مؤثری در اجرای ۲۴ دوره آموزشی و شبکه‌سازی هزار مربی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در اجرای طرح بزرگ ملی «شهر من، شهر نماز» که مصوبه چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال ۱۴۰۰ ویژه مربیان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی در نخستین پایتخت قرآنی ایران که میزبان اجرای سراسری طرح بر عهده داشته‌اید و مقام پیشگام را در این طرح ملی کسب نموده‌اید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم با عنایت خداوند منان، همواره در گسترش و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز موفق و مؤید باشید. 

ارسالی///خبرنگار ایکنا در مراسم اختتامیه طرح ملی «شهر من، شهر نماز» تجلیل شد

خبرنگار: هاجر محمدی 

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha