شانزدهمین سالگرد شهادت «ورزشکار قرآنی» در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4125294
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

شانزدهمین سالگرد شهادت «ورزشکار قرآنی» در بوشهر برگزار شد

شانزدهمین پاسداشت یاد ورزشکار قرآنی شهید «عباس نسترن» از سوی مجمع قرآنیان مساجد در گلزار بهشت صادق(ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

شانزدهمین پاسداشت یاد «ورزشکار قرآنی» شهید «عباس نسترن»

به گزارش ایکنا از بوشهر، شانزدهمین سالگرد شهادت ورزشکار قرآنی شهید «عباس(امید) نسترن»، شامگاه ۹ اسفندماه، از سوی مجمع قرآنیان مساجد بوشهر و با حضور شاگردان ورزشی و قرآنی شهید در گلزار بهشت صادق(ع) محله فردوس منطقه یک این شهر برگزار شد.

عادل عباسیان، معاون راهبردی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر، در این آیین با بیان اینکه هدف از برگزاری این محافل معنوی در اصل به معنای پاسداشت یاد شهید و اندیشه‌های ژرف این شهيدان والامقام است، گفت: شهید عباس نسترن یک آموزگار تخصصی در رشته‌های قرآنی و ورزش غواصی بود که به دور از هر گونه انگیزه مادی و خالصانه مشغول به تدریس افتخاری بود و هدف او پیوند زدن زندگی جوانان و نوجوانان با آیات الهام‌بخش و امیدآفرین کلام‌الله بود.

عباسیان در ادامه با بیان اینکه شهید عباس نسترن بنیانی مسجدی داشت، اظهار کرد: شهید امید یک بسیجی با اخلاص و جانباز شيميايی دوران دفاع مقدس و فردی خستگی‌ناپذیر بود که در کنار مسئولیت اداری تا آخرین لحظه اهتمام ویژه‌ای به آموزش و تعلیم و تربیت قرآنی و معرفتی جوانان دانشجو و نوجوانان دانش‌آموز و مددرسانی به شهروندان داشت و در مسیر اهدافش کوتاهی نکرد و سرانجام در ۱۰ اسفندماه سال ۱۳۸۵ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

عباسیان گفت: سیره اخلاقی و سبک زندگی شهدا برای سایر اقشار جامعه دارای یک‌سری آموزه‌های اجتماعی ماندگار است که مایه آسایش و افتخار و آرامش و اقتدارآفرینی می‌شود.

یادآور می‌شود، دعای توسل با نوای حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور، کارشناس دینی مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) و با حضور جمعی از خانواده شهدا و مردم متدین بوشهر در جوار مزار جانباز شیمیایی شهید «عباس(امید) نسترن» قرائت و برگزار شد.

شانزدهمین پاسداشت یاد «ورزشکار قرآنی» شهید «عباس نسترن»


سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha