۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان آبپخشی توزیع شد
کد خبر: 4119150
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
از ابتدای سال تاکنون

۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان آبپخشی توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر آبپخش از توزیع ۱۲ سری جهیزیه بین نوعروسان این منطقه از توابع شهرستان دشتستان به‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال اهدا شده است.

جهیزیه به نوعروسان

غلامحسین قیطاس‌خواه، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر آبپخش، در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، اظهار کرد: به‌مناسبت دهه مبارک فجر تعداد ۱۲ سری جهیزیه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و موفق و پایدار به نوعروسان آبپخشی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش جهیزیه‌های توزیع شده ۱۸ میلیارد ریال است، گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۰ سری جهیزیه بین نوعروسان با کمک کمیته امداد و خیرین تهیه و توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر آبپخش افزود: کمک به ازدواج مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در بین خانوارهای مناطق کم‌برخوردار شهری و روستایی است.

قیطاس‌خواه گفت: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۳۰ میلیون تومان است که این جهیزیه‌ها شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است.

جهیزیه به نوعروسان

وی اظهار کرد: این نهاد در راستای ایجاد سهولت در تشکیل خانواده برای فرزندان مددجو به تمامی مددجویان نوعروس جهیزیه اهدا می‌کند و تاکنون هیچ مددجویی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج بازنمانده است.

کورش امینی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha