دیدار اعضای مجمع قرآنیان بوشهر با آیت‌الله صفایی‌بوشهری
کد خبر: 4128126
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

دیدار اعضای مجمع قرآنیان بوشهر با آیت‌الله صفایی‌بوشهری

خادمین یازدهمین برنامه «نوای ملکوت» به همراه اعضای مجمع قرآنیان بوشهر با آیت‌الله صفایی‌بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان امروز،۲۳ اسفندماه دیدار کردند.

مجمع قرآنیان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، خادمین یازدهمین برنامه «نوای ملکوت»، به همراه اعضای مجمع قرآنیان به‌مناسبت برنامه‌ریزی و هماهنگی مجالس جزءخوانی نوجوانان، بانوان و بزرگسالان ویژه ماه مبارک رمضان در مراکز افق و بقاع متبرکه با آیت‌الله صفایی‌بوشهری امروز، ۲۳ اسفندماه دیدار کردند.

سید‌اسدالله حسینی، رئیس مجمع قرآنیان استان بوشهر، در این جلسه با بیان اینکه در همه شهرستان‌های بوشهر قاریان جزءخوان قرآن به روش ترتیل و تحقیق  وجود دارد و در آمار در رتبه فراوانی قرار گرفته‌ایم، اظهارکرد: انس با قرآن یعنی اخلاص در عمل و داشتن اخلاق متخلق به آیات قرآنی است.

در این جلسه آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، بر ترویج فضای دین‌داری، هدایت قرآنی و اسلام‌خواهی تأکید کرد و گفت: رحمت پیامبر(ص) مهر محض برای تمام عالم هستی در تاریخ بشریت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توسعه کار قرآنی یک فرهنگ نبوی و الهی است، افزود: انسان باید با آموزه‌های قرآنی و دین و دین‌داری به معماری کمال‌افزای خود و جامعه بپردازد.

وی تصریح کرد: همینطور که دشمن قصد دارد با ترویج روح کسالت و انتقال تدبیر انحرافی، روح جامعه را تضعیف و غیرمعنوی کند، ما نیز باید با بهره‌گیری از آموزه‌های تربیتی مکتب قرآن و عترت و سیره شهدا، روح امید را به جامعه انتقال بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر گسترش احسان قرآنی، دیانت، روح امید، ولایتمداری و توسعه فعالیت‌های قرآنی خانگی، اظهارکرد: ولایتمداری و اطاعت از رهبری و صیانت از ساحت قرآن و عترت میزان عبور از فتنه‌ها است.


حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha