برپایی مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی عربستان
کد خبر: 3697575
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
امشب برگزار می‌شود؛

برپایی مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی عربستان

گروه بین‌الملل ـ مرحله نهایی و تجلیل از نفرات برتر نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی عربستان، به‌عنوان بزرگترین رقابت قرآن دانشجویی این کشور امشب (15 اسفندماه) برگزار می‌گردد.

 برپایی مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات قرآن دانشجویی عربستان

به گزارش ایکنا به نقل از به نقل از روزنامه عربستانی عکاظ؛ در مرحله اولیه این دوره از مسابقات، 500 دانشجوی دختر و پسر از 21 دانشگاه و دانشکده حضور داشتند که در چهار رشته حفظ کل قرآن کریم همراه با تلاوت و تجوید، حفظ ۲۰ جزء همراه با تلاوت وتجوید، حفظ ۱۰ جزء همراه با تلاوت و تجوید و حفظ ۵ جزء قرآن همراه با تلاوت و تجوید به رقابت پرداختند.

در پایان مرحله نخست این مسابقات که از روز ششم اسفندماه سال جاری آغاز شد، 32 دانشجوی دختر و پسر به مرحله نهایی راه یافتند.

آیین نهایی و اختتامیه این مسابقات با حضور مشعل بن ماجد بن عبدالعزیز، استاندار جده؛ عدنان حمیدان، مدیر دانشگاه جده و مدیران دانشگاه‌ها و دانشکده‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود. 

صلاح بن سالم باعثمان، مسئول برگزاری این مسابقات در این باره گفت: حدود ۵۰۰ هزار ریال سعودی جایزه برای نفرات برتر رشته‌های چهارگانه این مسابقات در نظر گرفته شده است.

یادآوری می‌شود، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات پس از ثبت‌نام اولیه، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و دانشجویان برتر برای شرکت در مرحله نخست این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام

captcha