طرح استعدادهای قرآنی در دهاقان در حال برگزاری است
کد خبر: 3727735
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

طرح استعدادهای قرآنی در دهاقان در حال برگزاری است

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مکتب القرآن الکریم دهاقان از اجرای طرح استعدادهای قرآنی در این شهرستان ویژه دختران و پسران مقاطع سنی 7 تا 18 سال خبر داد.

طرح استعدادهای قرآنی در دهاقان در حال برگزاری است

سید امیر حجازی در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان با اشاره به اجرای طرح استعدادهای قرآنی که از ابتدای تیرماه در این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: هدف از این طرح شناسایی نوجوانان مستعد در زمینه علوم قرآنی و برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی به منظور افزایش توانمندی علمی، معرفتی و مهارتی نوجوانان با رویکرد تربیت قرآنی است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح ویژه دختران و پسران در مقطع سنی ۷ تا ۱۸ سال و طی دو سال پیش‌بینی شده است، گفت: در طرح استعدادهای قرآنی، قرائت قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید نخبه قرآنی تدریس می‌شود.
مدیر مکتب ‌القرآن الکریم دهاقان افزود: 180 نفر برای شرکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که 115 نفر از دختران و 65 نفر از آقایان هستند.
حجازی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجرای این طرح می‌توانند با شماره 09139216520 تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی www.navayehejaz.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha