جزئیات هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم
کد خبر: 3771289
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

جزئیات هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - جزئیات آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، اعلام شد.

جزئیات هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم

به گزارش ایکنا از همدان، هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداو سیما، اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور، سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مدارس، موسسات و مراکز قرآنی کشور، ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، استانداردسازی و جهت‌دهی آموزش‌های قرآن و عترت در مدارس، موسسات و مراکز آموزشی سراسر کشور، شناسایی و معرفی نخبگان نیز از جمله مهمترین اهداف برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال ٩٧ در نظر گرفته شده است.
همچنین، آزمون سال جاری در ٣ گروه امتحانی و در قالب ١٨ رشته شامل، گروه حفظ قرآن کریم با ٨ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) با ٧ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با ٣ رشته و در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. علاقمندان جهت دریافت دستورالعمل اجرایی و اطلاعات بیستر به آدرس https://www.quranedu.ir/upload/source/ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha