آیین تجلیل از پاسداران و جانبازان نمونه در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4124450
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

آیین تجلیل از پاسداران و جانبازان نمونه در بوشهر برگزار شد

طی مراسمی از پاسداران و جانبازان نمونه بوشهری با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو

به گزارش ایکنا از بوشهر، نعمت‌الله غلام‌پور،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر، شامگاه، ۶ اسفندماه در مراسم تجلیل از پاسداران و جانبازان نمونه گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی ایران دارای الگویی حسینی بوده که تا کنون توانسته‌ایم در این مسیر به پیروزی‌هایی دست پیدا کنیم. 

وی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس(ع) با ویژگی‌های بارز، شجاع‌ترین و زیباترین و وفادارترین شخصیت نسبت به امام زمان خود و نسبت به سومین پیشوای شیعیان بود، تصریح کرد: دفاع از امامت و ولایت، پشتیبانی و وفاداری به ارزش‌های نظام دینی و انقلاب اسلامی یک رفتار عقلایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از حادثه قیام عاشورای حسینی است، گفت: درس واقعه عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در اصل یک مکتب انسان‌سازی بر پایه معارف توحیدی و آموزه‌های بصیرتی و تربیتی و معرفتی است.

سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر جوانان مؤمن و انقلابی را مدافعان جبهه ولایتمداری و دین‌مداری دانست، گفت: درخت تنومند انقلاب با خون شهدا و ایثار جانبازان آبیاری شد و این عزیزان فرهنگ ایثار ایمانی و فرهنگ دینی را در سطح جهان گسترش دادند.

وی با اشاره به اینکه که ایمان، معنویت و تقوا، ایثار و سیره شهدا را سرلوحه خود قرار داده‌ایم، افزود: انقلاب اسلامی ایران در چهل‌وچهارمین بهار انقلاب به افق‌های روشن و دستاوردهای ارزشمند و دانش‌بنیان دست یافته و اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

یادآور می‌شود، اجرای سرود آوایی «نغمه شادی» و «دل آرام» از سوی جمالی، هنرمند بوشهری، مولودی‌خوانی حاج‌میثم بهرامی، مداح اهل‌بیت(ع)، اجرای گروه سرود «خلیج‌فارس» توسط نوجوانان کانون فرهنگی ـ هنری غدیر مسجد صاحب‌الزمان(عج) از دیگر برنامه‌های تجلیل از خانواده‌های شهدا، پاسداران و جانبازان نمونه بود که به‌همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سازمان فرهنگی ـ اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محله بوستان برپا شد.



انتهای پیام
captcha