تجلیل از حافظان قرآنی شیعه و اهل تسنن در روستای علی‌آباد
کد خبر: 4180320
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

تجلیل از حافظان قرآنی شیعه و اهل تسنن در روستای علی‌آباد

برگزیدگان پنجمین مرحله استانی مسابقه رشته حفظ قرآن از سوی امور‌ قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر در روستای علی‌آباد بندر دلوار معرفی و تجلیل شد.

جام حافظان قرآن کریم

به گزارش ایکنا از بوشهر، پنجمین مرحله استانی مسابقه رشته حفظ قرآن کریم با عنوان «جام حافظان» و با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی به همت امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در روستای علی‌آباد بندر دلوار شهرستان تنگستان برگزار شد.

در پنجمین «جام حافظان» با رقابت و شرکت ۱۳۰ نفر از برترین‌های رشته حفظ قرآن کریم از شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان، جم و حفاظان اهل تسنن در جزیره شیف در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال حضور داشتند.

علی ذاکری، عثمان حیاتی و رضا فقیه به عنوان نفرات اول تا سوم در رشته حفظ نیم‌جزء قرآن کریم، محمدطاها روشن، یوسف صادق‌صفت و سام شهابی حائز رتبه اول تا سوم رشته حفظ یک جزء شدند و رتبه اول تا چهارم رشته حفظ دو جزء به ترتیب به علی‌اصغر ناصری، احمد احمدی، محمدمهدی دهقانیان و امیرعلی کرمی رسید.

ابوالفضل احمدپور، محمدامین دریس‌زاده و مجتبی کدخدایی نیز حائز رتبه اول تا سوم در رشته حفظ سه جزء شدند و مقام اول تا سوم رشته حفظ پنج جزء به ترتیب به رضا قلندری، سبحان حیاتی و مسعود مرادی رسید و علی‌اکبر خواجه، خلق داد محمدی و امیرمحمد خادمی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در رشته حفظ هفت جزء شدند.

یادآور می‌شود، که برگزیدگان پنجمین «جام حافظان قرآن کریم» در آیین اختتامیه با حضور غلامحسین کرمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام محمد قادری، عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و محمدجواد احمدی، رئیس اداره امور‌قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و جمعی از مسئولان محلی بندر دلوار تجلیل شد.

جام حافظان قرآن کریم

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha