مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در اردبیل برترین‌های خود را معرفی کرد
کد خبر: 1065
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
با شرکت 100 نفر از قرآن‌آموزان؛

مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در اردبیل برترین‌های خود را معرفی کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح برگزیدگان این مسابقات در اردبیل معرفی شدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، شنبه، 27 مهرماه در مراسم پایانی مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح که در سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اردبیل برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 100 نفر در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال در بخش آقایان برگزار شد.



حجت‌الاسلام قیامی افزود: در این دوره از مسابقات آقایان رسول تمجیدی، سجاد صفرنژاد و بهنام رحمانی در مقطع سنی بالای 16 سال توانستند رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند و حسن رفیعی، امیررضا نوروزپور و جواد نعیمی نیز در مقطع زیر 16 سال حائز کسب رتبه برتر شدند.



وی از برگزاری سی و ششمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم، در دو گروه بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل خواهران در روز جمعه سوم آبان ماه در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اردبیل خبر داد.


captcha