كارگران كرمانشاهی در هشتمين دوره مسابقات قرآن افتخار آفريدند
کد خبر: 1159893
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰

كارگران كرمانشاهی در هشتمين دوره مسابقات قرآن افتخار آفريدند

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه از افتخارآفرينی كارگران كرمانشاهی در هشتمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و درك مفاهيم قرآن ويژه جامعه كار خبر داد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه از افتخارآفرينی كارگران كرمانشاهی در هشتمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و درك مفاهيم قرآن ويژه جامعه كار خبر داد.







سهراب برانديشه، مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی كرمانشاه

سهراب برانديشه، مديركل كار، تعاون و رفاه اجتماعی استان كرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمانشاه، از افتخارآفرينی كارگران كرمانشاهی در هشتمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و درک مفاهيم قرآن ويژه جامعه كار خبر داد و گفت: سجاد پروينی از كرمانشاه توانست در اين دوره مسابقات رتبه دوم كشوری قرائت قرآن كريم را كسب کند.


وی تصريح كرد: اين دوره از مسابقات مدت چهار روز در شهر مقدس قم و با حضور قاریان و حافظان كارگر منتخب از استان‌های سراسر كشور در دو بخش بانوان و آقايان برگزار شد.


برانديشه ضمن تبريك اين موفقيت بزرگ گفت: مايه مباهات و سرافرازی جامعه كار و تلاش استان است كه اينچنين نيروهای متعهد و شاخص قرآنی در آن به كار و فعاليت مشغول هستند.


وی در پايان اظهار كرد: مسابقات استانی در رشته‌های حفظ و قرائت و درك مفاهيم قرآنی با حضور 120 نفر از كارگران در دو بخش آقایان و بانوان در شهريورماه سال جاری در كرمانشاه برگزار شد.

captcha