نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در سنندج افتتاح شد
کد خبر: 1319223
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در سنندج افتتاح شد

گروه اندیشه: نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی به‌مناسبت گرامیداشت هفته کتاب با حضور مسئولان و ناشران استان کردستان امروز، 27 آبان در سنندج افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری قرآن(ایکنا) از کردستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته کتاب‌ امروز، 27 آبان با حضور مسئولان و ناشران استان کردستان نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در نگارخانه ارشاد اسلامی شهر سنندج افتتاح شد.



قلعه‌شاخانی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: 15 ناشر استانی در این نمایشگاه به عرضه کتاب و محصولات فرهنگی خود می‌پردازند.



وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری شهرداری و شورای شهر سنندج، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان کردستان برپا شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه از 27 آبان ‌تا ششم آذرماه برپا است.



قلعه‌شاخانی اعلام کرد: عرضه کتاب و محصولات فرهنگی در این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف صورت می‌گیرد که 20 درصد آن توسط ناشر کتاب و 10 درصد دیگر توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان صورت می‌گیرد.



وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه شش هزار جلد کتاب و محصول فرهنگی جهت بازدید عموم آماده شده است، تصریح کرد: بیش از یک هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه فراهم آمده است.



سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: در این نمایشگاه انواع مختلف کتاب از جمله در حوزه مسایل مذهبی، تاریخی، ادبی، فلسفی، سیاسی، اجتماعی، درسی و کمک درسی و روانشناسی به عرضه نمایش و فروش درآمده است.



وی در پایان با اشاره به اینکه در دو فضای نگارخانه ارشاد اسلامی شهرستان سنندج و کتابخانه فردوسی این شهر این نمایشگاه برگزار شده است، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ششم آذرماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 صبح تا شش بعدازظهر از نمایشگاه دیدن کنند.

captcha