760 نفر به طور رایگان از مزایای طرح زائران حرم رضوی بهره‌مند شدند
کد خبر: 1322283
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

760 نفر به طور رایگان از مزایای طرح زائران حرم رضوی بهره‌مند شدند

گروه اجتماعی: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از بهره‌مندی 760 نفر از 18 استان کشور به طور رایگان از عواید وقف برای مشرف شدن به مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسن ربیعی، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب اظهار داشت: سفر رایگان 760 زائر از 18 استان به بارگاه ثامن الحجج(ع) به‌ صورت متمرکز با هدف اجرای نیات واقفان خیراندیش برای نخستین بار از مهرماه سال جاری، آغاز شده بود که چندی پیش با مشرف شدن این زائران به آستان ملکوتی امام رضا(ع) و بهره‌مندی از فیوضات این مضجع شریف به پایان رسید.



مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: اجرای امینانه نیات واقفان درزمینه اعزام و پرداخت هزینه سفر زیارت امام رضا(ع) به افراد مستحق، مطابق نیت واقفان و بهره‌مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) جهت دلباختگان آن حرم منور و ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور جهت اجرای امینانه نیات واقفان از اهداف اصلی این طرح ملی  بوده است که امسال برای نخستین بار در سازمان اوقاف به اجرا گذاشته شد.



ربیعی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا، خانواده‌های محروم و روستایی، خدام و هیئت امنای بقاع متبرکه، روحانیون و مسئولان فرهنگی بقاع متبرکه، خادمین ثابت مساجد اعم از زن و مرد که بالای 30 سال سن داشته‌اند از 18 استان کشور در این طرح شرکت داشتند.

captcha