برگزاری همایش تدبر در قرآن در استان بوشهر
کد خبر: 1344997
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
حجت‌الاسلام هاشم‌زاده خبر داد:

برگزاری همایش تدبر در قرآن در استان بوشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسئول دفتر مؤسسه تدبر در کلام وحی قم از برگزاری همایش تدبر در قرآن کریم در اواسط دی‌ماه سال جاری با همکاری مؤسسه طه در استان بوشهر خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر هاشم‌زاده، مسئول دفتر مؤسسه تدبر در کلام وحی قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: همایش تدبر در قرآن کریم اواسط دی‌ماه سال جاری از سوی مؤسسه تدبر در کلام وحی قم به‌مدت 2 روز در استان بوشهر برگزار می‌شود.



همکاری مؤسسه طه بوشهر جهت برگزاری همایش تدبر در قرآن



وی در رابطه با اهم‌ برنامه‌های همایش تدبر در قرآن کریم عنوان کرد: در این همایش قرآنی مباحث مربوط به تدبر در قرآن به‌صورت تخصصی ارائه می‌شود؛ ناگفته نماند این همایش ویژه مربیان و خانواده‌های آنان در استان بوشهر با همکاری مؤسسه طه برگزار خواهد شد.



حجت‌الاسلام هاشم‌زاده در ادامه افزود: در این همایش قرآنی 200 نفر حضور دارند که برای تدریس از حجج ‌اسلام علی صبوحی‌طسوجی و مهدی صفرزاده استفاده خواهد شد.



مسئول دفتر مؤسسه تدبر در کلام وحی قم در پایان یادآور شد: این همایش قرآنی در نوبت صبح تا بعدازظهر برگزار می‌شود که مقرر شده تا به‌صورت مستمر هر دو ماه یکبار در دستور کار قرار گیرد.

captcha