مسابقه کتابخوانی «حماسه‌ساز بیداری» دراندیکا برگزار می‌شود
کد خبر: 1370738
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
به‌مناسبت دهه فجر؛

مسابقه کتابخوانی «حماسه‌ساز بیداری» دراندیکا برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیکا از برگزاری دو مسابقه کتابخوانی «حماسه‌ساز بیداری» و «از ملک تا ملکوت» به‌مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، زینب خدری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیکا گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیکا با همکاری بخشداری بخش چلو شهرستان اندیکا اقدام به برگزاری دو مسابقه کتابخوانی با عنوان‌های «حماسه ساز بیداری» و «از ملک تا ملکوت» کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقات به‌صورت مکتوب همراه با کتب مذکور بین عموم مردم شهرستان و مدارس اندیکا توزیع شده است و پس از جمع‌آوری پاسخ‌نامه‌ها به قید قرعه جوایزی توسط بخشداری چلو به برندگان اهدا می‌شود.

خدری اظهار کرد: همچنین به‌مناسبت دهه مبارک فجر و با توجه به پراکندگی جغرافیایی شهرستان اندیکا و عدم دسترسی عموم به کتابخانه مرکزی، نمایشگاه‌های کتاب در نقاط مختلف شهرستان بر پا شد تا عموم مردم و همشهریان بتوانند به راحتی از نمایشگاه‌های کتاب استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا اولین نمایشگاه کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با 600 عنوان کتاب در موضوعات مختلف در کتابخانه فردوسی اندیکا با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح و مورد استقبال عمومی مردم قرار گرفت.

خدری افزود: همچنین نمایشگاه دیگری در کتابخانه شهدای اسلام‌آباد با 300 عنوان کتاب دینی، مذهبی و انقلابی برپا شده است. منابع و کتاب‌های این نمایشگاه از انتشارات قم ارسال شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیکا گفت: سومین نمایشگاه کتاب در شهرستان اندیکا همزمان با دهه مبارک فجر با کمک مسئول آموزش عشایر در مدرسه شبانه‌روزی در زاوود مرکز بخش چلو که فاقد کتابخانه است، برگزار شد و عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

captcha