نهاجا؛ امروز میزبان محفل انس با قرآن
کد خبر: 1371724
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

نهاجا؛ امروز میزبان محفل انس با قرآن

گروه فعالیت های قرآنی: محفل انس با قرآن کریم نهاجا امروز، 17 بهمن‌ماه در مسجد النبی(ص)، ستاد کل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم نهاجا امروز پنجشنبه، 17 بهمن‌ماه مصادف با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در مسجد النبی(ص)، ستاد کل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
بنابر این گزارش، این مراسم با تلاوت آیات 78 تا انتهای سوره مبارکه «اسراء» توسط یونس عرب جزی و آیات ابتدایی سوره مبارکه «فجر» توسط مسعود سیاح گرجی آغاز و با اجرای دو برنامه توسط گروه هم‌خوانی و تواشیح «هدی» این محفل انس با قرآن ادامه پیدا کرد.
در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله صبری، رئیس اداره عقیدتی-­ سیاسی نیروی هوایی ارتش به ایراد سخن پرداخت و بیان کرد: 19 بهمن‌ماه را به تمامی کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که در پیروزی انقلاب اسلامی توانستند نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند، تبریک می‌گویم.
وی همچنین اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک حق است و با داشتن ایمان می‌توانیم حق را ببینیم. نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ایمان و بیعت با امام راحل(ره) و با حضور خود در این راه مهم ثمرات بسیاری را برای پیروز شدن انقلاب اسلامی داشت.

captcha